پلی‌استیشن 5 یکپارچه‌سازی کامل موسیقی اپل را دریافت می‌کند تا بتوانید در حین بازی از آن خارج شوید.
1400/08/05 - 10328 - 0 -

دوست دارید موسیقی خود را برای بازی هایی که بازی می کنید تنظیم کنید؟ خوب، اکنون دارندگان پلی استیشن 5 گزینه آسان جدیدی را برای این کار دریافت می کنند، زیرا این سیستم اکنون دارای یکپارچگی کامل Apple Music است. شما می‌توانید در هر زمان، حتی در حین بازی، به موسیقی خود گوش دهید و تنها با فشار دادن دکمه PS می‌توانید به راحتی به کنترل‌های Apple Music دسترسی داشته باشید. شما حتی می توانید موزیک ویدیوها را در حین بازی تماشا کنید، اگرچه به نظر می رسد که اینکار فقط باعث حواس پرتی می‌شود.

               

پخش موسیقی پس زمینه

PS5 با یکپارچه‌سازی خود با سرویس پخش موسیقی Apple قابلیت پخش موسیقی پس‌زمینه و موزیک ویدیو را به کاربران ارائه می‌کند، بنابراین بازیکنان می‌توانند قبل، در حین یا بعد از بازی خود به آن گوش دهند. کاربران PS5 می توانند برنامه Apple Music را قبل از ورود به بازی یا در حین بازی با فشار دادن دکمه PS روی کنترلر بی سیم DualSense برای دسترسی به مرکز کنترل و انتخاب موسیقی خود راه اندازی کنند. همچنین، مشترکین Apple Music می‌توانند پیشنهاد‌هایی را پیدا کنند که با بازی‌ای که در حال حاضر بازی هستند مطابقت دارد، یا از فهرست پخش موجود در کتابخانه خود یا سایر فهرست‌های پخش انتخاب شده توسط Apple Music برای بازی انتخاب کنند.

پخش یکپارچه موزیک ویدیو

مشترکین Apple Music همچنین می‌توانند موزیک ویدیوها را از طیف گسترده‌ای از هنرمندان در برنامه Apple Music پیدا و تماشا کنند. با پخش ویدیو به صورت تمام صفحه شروع کنید. اگر تصمیم دارید که به گیم پلی خود بازگردید یا در جای دیگری در صفحه اصلی PS5 حرکت کنید، صدای موزیک ویدیو همچنان پخش می شود. اگر می‌خواهید به موزیک ویدیو برگردید، از هر جایی که در آهنگ هستید، بدون وقفه در موسیقی، بی‌وقفه پخش می‌شود.

برای کسانی که آشنایی ندارند، Apple Music یک سرویس اشتراک است که کاتالوگ بزرگی از بیش از 90 میلیون آهنگ و لیست های پخش انتخاب شده مشابه Spotify را ارائه می دهد. شما می توانید برای سه ماه اول خود، این سرویس را به صورت رایگان دریافت کنید، پس از آن، تمدید اشتراک 10 دلار در ماه برای شما هزینه دارد. Apple Music در حال حاضر بر روی PS5 در دسترس است.