قابلیت انتقال چت iOS به اندروید واتس اپ اکنون در تلفن های پیکسل موجود است.
1400/08/05 - 9116 - 0 -

واتس اپ قابلیتی را معرفی کرد که به شما امکان می دهد چت ها را از آیفون به دستگاه های اندرویدی منتقل کنید. در حالی که این ویژگی در ابتدا فقط در تلفن های سامسونگ در دسترس بود، اکنون به همه تلفن های پیکسل، از جمله جدیدترین آن‌ها یعنی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو، در دسترس است.

اگر تلفن Google Pixel دارید، می توانید به سرعت تاریخچه چت WhatsApp خود را از iPhone خود انتقال دهید. شما به کابل USB Type-C به Lightning نیاز دارید. پس از اتصال هر دو گوشی، از شما خواسته می شود تا یک کد QR را در آیفون خود اسکن کنید تا فرآیند انتقال آغاز شود.

امکان انتقال چت های واتس اپ از آیفون به اندروید در نهایت به گوشی های پیکسل گوگل می رسد.

پس از اتمام اسکن کد QR، تمام مکالمات و رسانه های شما به تلفن Google Pixel منتقل می شوند. اگر در اسکن کد QR مشکل دارید، می‌توانید با باز کردن واتس‌اپ در آیفون و رفتن به تنظیمات > چت‌ها > انتقال چت به اندروید، فرآیند انتقال را نیز آغاز کنید.

برای کسانی که نگران هستند، تمام اطلاعات شما در طول فرآیند انتقال محافظت می شود، به این معنی که هیچ کس دیگری نمی تواند به چت و فایل های WhatsApp شما دسترسی داشته باشد. همچنین تا زمانی که انتقال انجام می شود، پیام جدیدی در دستگاه قدیمی خود دریافت نخواهید کرد.

گوگل گفته است که قابلیت انتقال بدون نسخه در گوشی های جدیدی که با اندروید 12 عرضه می شوند در دسترس خواهد بود. گوشی های موجود که به اندروید 12 ارتقا خواهند یافت به زودی از این ویژگی پشتیبانی خواهند کرد.

اندروید 12 همچنین قابلیتی را به همراه دارد که به شما امکان می دهد تمام وسایل ضروری خود را از یک آیفون به یک گوشی اندرویدی جدید منتقل کنید. شما می توانید این کار را به سادگی با اتصال یک کابل انجام دهید و یک دستگاه اندرویدی به طور خودکار سابقه پیامک و iMessage، عکس ها، فیلم ها، مخاطبین، تقویم ها و موارد دیگر را منتقل می کند. همچنین می‌تواند همان برنامه‌ها را از فروشگاه Google Play مطابقت داده و نصب کند.