Teardown نشان می دهد که مک بوک پرو 2021 دارای تب های کششی باتری مانند آیفون برای تعویض آسان تر است.
1400/08/06 - 11951 - 0 -

مدل‌های جدید مک‌بوک پرو 2021 اوایل امسال عرضه شدند و راه خود را برای کاربران آغاز کردند. علاوه بر این، ما اکنون به طور گسترده با اجزای داخلی دستگاه آشنا می شویم، چیزی که اپل روی صحنه به اشتراک نمی گذارد. طبق آخرین گزارش‌ها، مدل‌های جدید مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ دارای زبانه‌های کشش باتری برای تعویض آسان‌تر باتری هستند. بسیار عالی است که می بینیم اپل تعویض باتری را برای کاربران آسان تر می کند.

MacBook Pro 2021 برگه‌های کششی باتری را برای تعویض آسان‌تر باتری تعبیه کرده‌است.

مقاله جدید از نشریه iFixit نشان می‌دهد که مک بوک پرو 2021 دارای زبانه های کشش باتری برای تعویض آسان تر است. این نشریه بیان می کند که امکان تعویض باتری برای خودتان نیز فراهم است. همچنین می‌توان مشاهده کرد که چهار سلول بیرونی باتری دارای زبانه‌های کشش باتری شبیه آیفون هستند. با برداشتن پد لمسی که بریدگی ها را آشکار می کند، می توانید به زبانه های کشش باتری دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، از آنجایی که مدل‌های 14 اینچی و 16 اینچی مک‌بوک پرو 2021 دارای شاسی مشابهی هستند، دومی دارای زبانه‌های کشش باتری نیز خواهد بود.

این یک تغییر عمده در طراحی داخلی از زمانی است که سلول‌های باتری MacBook Pro در سال 2012 به "قاب بالایی" چسبانده شدند. قاب بالایی تا حد زیادی به صفحه‌کلید و صفحه‌کلید متصل است. این امر تعویض باتری مک بوک را دشوار می کرد. ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل قبلاً هنگام تعویض باتری ها مجبور بودند قاب بالایی را نیز تعویض کنند. به همین خاطر مشتریان هزینه سرویس باتری را از 129 تا 199 دلار، بدون گارانتی پرداخت می کردند. از این پس، مشخص نیست که آیا طراحی جدید تغییراتی در هزینه های خدمات ایجاد می کند یا خیر.

مدل‌های جدید مک‌بوک پرو 2021 اوایل این هفته معرفی شدند و iFixit در روزهای آینده این نسخه‌ی گسترده را منتشر خواهد کرد. به محض دریافت اطلاعات بیشتر، جزئیات بیشتری در مورد باتری مک بوک پرو 2021 به اشتراک خواهیم گذاشت. نظرات خود را با ما در نظرات به اشتراک بگذارید.