بازی Visage به مناسبت هالووین به‌روزرسانی مخصوص برای PS5 و Xbox Series X - S دریافت می‌کند.
1400/08/08 - 10467 - 0 -

آن دوران وحشتناک دوباره در راه است، اما به اندازه سال‌های گذشته عنواین ترسناکی در این هالووین منتشر نشده است. خوب، چطور است که یکی از بازی‌های ترسناک سال گذشته را تجربه کنید؟ Visage که توسط استودیوی مستقل کانادایی SadSquare منتشر شده است، آشکارا از P.T هیدئو کوجیما الهام گرفته است اما مفهوم را به طور قابل توجهی گسترش می دهد، و یک تجربه ترسناک شگفت انگیز را ارائه می دهد. و بله، بسیار ترسناک است.

Visage یک به‌روزرسانی نسل بعدی PS5 و Xbox Series X/S را درست در زمان هالووین دریافت خواهد کرد. انتظار گیم پلی 4K/60fps، تصاویری پیشرفته، بهبود زمان بارگذاری و پشتیبانی کامل از DualSense را در PS5 داشته باشید. می‌توانید تریلر نسخه PS5/XSX Visage را از طریق لینک اینجا مشاهده کنید.

خیلی خوب به نظر می رسید! دوست دارید بیشتر بدانید؟ در اینجا یک توضیح اساسی برای شما قرار داده‌ایم:

این خانه با گذشته ای وحشتناک رنگین شده است. خانواده ها توسط اعضای خانواده خود به طرز وحشیانه ای به قتل رسیدند، مردم دیوانه شدند، بسیاری از آنها خودکشی کردند و حوادث وحشتناک دیگری رخ داد. داستان هر اتاق روی بوم نامرئی نقاشی شده است. به عنوان یک بازیکن، قسمت هایی از این گذشته تاریک را دوباره زنده خواهید کرد و تک تک قسمت های آن شما را بی قرار و وحشت زده می کند. پس از قدم گذاشتن به این خانه طولی خواهد گذشت که آرزو می کنید می توانستید به صف قربانیان قبلی این خانه اسرار آمیز بپیوندید، اما مرگ به شما کمک نمی کند که این مکان را ترک کنید. آیا از آن فرار خواهید کرد یا سعی خواهید کرد حقیقت را در پشت سایه ها کشف کنید؟

در راهروهای تیره و تار پرسه خواهید زد، تمام اتاق های مرده را کاوش خواهید کرد و در پیچ و خم های بی پایان گم می شوید، سرتان پر از خاطرات خانواده های مرده ای است که زمانی در این خانه زندگی می کردند. این محیط پرپیچ و خم، خالی از زندگی، شما را به جاهایی می برد که حتی تحمل تصورش را هم نخواهید داشت.

Visage مطمئناً لبه‌های خشن خود را دارد، اما من در تجربه شخصی‌ای با آن داشتم متوجه شدم که واقعاً ترسناک و جذاب است…

Visage یکی از ترسناک‌ترین بازی‌هایی است که تا به حال بازی کرده‌ام، اما قرار نیست برای همه طرفداران ترسناک باشد. پازل‌های گیج‌کننده، داستان پیچیده و ویژگی‌های خشن بازی برخی را از آن دور می‌کند، اما اگر بتوانید با آن ها کنار بیایید، احتمال زیادی وجود دارد که در نهایت موفق به جذب شما شود. پرداخت یک داستان ترسناک خوب ممکن است زمان ببرد، و من معتقدم حضور تاریک Visage تنها با صرف زمان اثر گذاری لایق را خواهد داشت.

Visage هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری X/S، PS4 و PS5 در دسترس است. برای کسانی که به دنبال یک تخفیف خوب هستند، بازی در حال حاضر 35 درصد تخفیف در استیم و جاهای دیگر دارد. شما چطور فکر میکنید؟ آیا می خواهید در هالووین امسال خانه جن زده Visage را کاوش کنید؟