LIAN LI خنک کننده CPU Galahad AIO را با سیستم Inhouse UNI FAN SL120 ارتقا داد.
1400/08/08 - 25181 - 0 -

LIAN LI نسخه Galahad AIO UNI FAN SL را معرفی کرد و Galahad AIO قبلی خود را با فن های بهتر UNI FAN SL120 ارتقا داد. این ترکیب به یک راه حل خنک کننده قدرتمند با طراحی ممتاز، کابل های کمتر و RGB یکپارچه اجازه می دهد که از طریق نرم افزار LIAN LI's L-Connect 2 کنترل شود. همچنین، Galahad AIO UNI FAN SL Edition شامل یک کابل برای اتصال مهم "AIO's pump RGB به UNI HUB" است که در نهایت هزینه را برای مصرف کننده کاهش می دهد.

Galahad AIO محبوب ترین ترکیب خنک کننده این شرکت برای مصرف کنندگان LIAN LI است که یک خنک کننده CPU برجسته AIO را ارائه می دهد و همچنین شامل UNI-FAN SL120 و فن به هم پیوسته پیشرفته LIAN LI است که به هم ریختگی کابل ها را کاهش می دهد. این یک خرید جداگانه اما ضروری برای کیت کابل ARGB برای کاربران LIAN LI بود که قصد داشتند به "مدیریت RGB پمپ خود از طریق L-Connect 2 کمک کنند."

لیان لی گالاهاد AIO

Galahad AIO با طراحی منحصر به فرد پمپ محفظه سه گانه، می تواند عملکرد حرارتی و مدیریت نویز بهینه را با عملکرد کمتر از 20 dBA ارائه دهد. طراحی ویژه، مناطق مرده جریان آب را حذف می کند و در عین حال مسیر مستقیم و حداکثر فشار را بر روی پره های صفحه سرد فراهم می کند که منجر به اتلاف سریع گرما می شود.

Lian Li UNI FAN SL120

UNI FAN SL120 که به عنوان فن های فشار استاتیک بالا PWM طراحی شده است، به لطف فناوری یاتاقان دینامیک سیال، عملکرد عالی با سرعت های بین 800 تا 1900 دور در دقیقه و سطوح نویز کم در حداکثر 31 دسی بل را ارائه می دهد. در حالی که جریان هوای کافی را فراهم می کند، LED های آدرس پذیر یک جلوه نور منحصر به فرد و قابل تنظیم را ارائه می دهند که جلو و عقب قابل مشاهده است.

Galahad AIO UNI FAN SL Edition دو محصول عالی LIAN LI را ترکیب می کند و با کابل و هاب ارائه می شود تا "مدیریت RGB از طریق نرم افزار L-Connect 2" را به درستی ترکیب کند. Galahad AIO UNI FAN SL Edition به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که گزینه سیاه یا سفید و همچنین اندازه فن 240 یا 360 را انتخاب کنند.

یکی دیگر از موارد مهم در نسخه Galahad AIO UNI FAN SL LIAN LI، سخت افزار نصب است که سیستم خنک کننده AIO را با جدیدترین اندازه سوکت LGA 1700 اینتل سازگار می کند.

پیش‌سفارش‌ها از 29 اکتبر 2021، در Newegg با MSRP 159.99 دلار (149.99 دلار جهانی) برای 240 و 199.99 دلار (189.99 دلار جهانی) برای 360 شروع شده است.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد LIAN LI Galahad AIO UNI FAN SL Edition داشته باشید، از صفحه محصول Galahad AIO UNI FAN SL Edition در اینجا دیدن کنید.