iMac Pro 2022 دارای ویژگی LED مینی 27 اینچی با پشتیبانی از ProMotion است. همچنین از تراشه های M1 Pro، M1 Max، پورت های جدید و موارد دیگری نیز پشتیبانی می‌کند
1400/08/09 - 8396 - 0 -

به گفته یکی از مشاوران، اپل می‌تواند iMac 2022 بعدی خود را iMac Pro بنامد تا از سردرگمی بین مشتریانی که می‌خواهند M1 iMac و مدل آینده را انتخاب کنند، جلوگیری کند. نه فقط این، بلکه مشخصات و انتخاب پورت‌های "همه در یک" آینده به اشتراک گذاشته شده است، و آنها چیزی کم از تاثیرگذار نیستند، با این فرض که همه چیزهایی که می‌خواهید بخوانید حقیقت دارد.

توجه داشته باشید که iMac Pro می تواند یک کالای گران قیمت باشد، زیرا قیمت آن از 1999 دلار شروع می‌شود، درست مانند مدل های مک بوک پرو 2021

با توجه به گفته @dylandkt در توییتر، مدل پایه iMac Pro 2022 با 16 گیگابایت رم یکپارچه، همراه با 512 گیگابایت حافظه PCIe NVMe، درست مانند MacBook Pro پایه 2021 وارد بازار خواهد شد. همچنین باید منتظر حاشیه‌های تیره و انتخاب جدید پورت‌ها از جمله HDMI، کارت‌خوان SD و USB-C باشیم که احتمالاً از Thunderbolt 4 پشتیبانی می‌کنند.

مشاور توضیح می دهد که HDMI به عنوان یک فاکتور راحتی برای این دستگاه ها وارد می شود. اکثر تلویزیون ها و مانیتورهای خارجی دارای این پورت هستند، بنابراین برای کاربران آسان تر خواهد بود که یک صفحه نمایش خارجی را متصل کرده و فضای کاری موجود خود را گسترش دهند. همانطور که در بالا ذکر شد، نامزد فعلی نامگذاری داخلی برای این AIO "iMac Pro" است، بنابراین کاربران بهتر می توانند این محصول را از iMac کوچکتر 24 اینچی تشخیص دهند. به خاطر داشته باشید که برنامه های نام گذاری محصولات اپل ممکن است در یک لحظه تغییر کند.

مشخصات iMac (Pro)

پروموشن و مینی لد

مدل پایه 16 گیگ رم 512 گیگ فضای ذخیره سازی

M1 Pro و Max

حاشیه های تیره

HDMI، کارت SD، USB C

طراحی مشابه iMac 24 و Pro Display XDR

قیمت شروع از 2000 دلار یا بیشتر از آن

اترنت روی استاندارد آجری

Face ID تست شد (تایید نشد)

1 ساعت 2022

— دیلن (@dylandkt) 30 اکتبر 2021

اترنت روی آجر برقی استاندارد خواهد بود، بنابراین باید فرض کنیم که درست مانند M1 iMac، iMac Pro 2022 از صفحه نمایش بسیار نازکی برخوردار است. در مورد اندازه نمایشگر، کارشناس اطلاعات، راس یانگ اشاره می کند که قبلاً ادعا کرده بود iMac بعدی دارای صفحه نمایش 27 اینچی مینی ال ای دی با پشتیبانی از ProMotion است، به این معنی که درست مانند مدل های مک بوک پرو 2021، نرخ به روز رسانی می تواند در صورت نیاز به 120 هرتز افزایش یابد.

ظاهراً Face ID نیز آزمایش شده است، اما تأیید نشده است که آیا این ویژگی به محصول نهایی می‌رسد یا خیر. در مورد قیمت‌گذاری شایعه‌شده و انتظار می‌رود که قیمت بالایی داشته باشند، با اشاره‌ به این که قیمت ممکن است شروع شود یا از مرز 2000 دلار عبور کند. با توجه به مشخصات قدرتمند در مقایسه با M1 iMac، برخی از مصرف کنندگان ممکن است این خرید را توجیه کنند. در مورد جدول زمانی مورد انتظار راه اندازی، اپل ممکن است اعلامیه ای را در نیمه اول سال 2022 آماده کند، بنابراین ما مراقب آن خواهیم بود.

آیا فکر می کنید این مشخصات دقیقاً همان چیزی است که برای iMac Pro 2022 فکر می کردید یا انتظار چیز بهتری را داشتید؟ نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.