ترفند های اینستاگرام
1402/09/01 - 2993 - 0 -

اضافه کردن موسیقی به استوری

یکی از ترفندهای اینستاگرام برای استوری است. از آنجایی که راهی برای اضافه کردن موسیقی به استوری اینستاگرام نیست، اینستاگرام یک استیکر موسیقی ارائه کرده که می‌تواند این کار را انجام دهد. با استفاده از این استیکر می‌توانید هر موسیقی را به استوری اضافه کنید.
برای این کار در تولید استوری خود، روی نماد استیکر بزنید و استیکر موسیقی (music) را انتخاب کنید. روی نام موسیقی مورد نظر خود زده و آن را به استوری اضافه کنید. اگر بخشی از موسیقی را می‌خواهید انتخاب کنید نوار روی استیکر را حرکت دهید.
راه دیگر برای اینکه استوری شما موسیقی داشته باشد، می‌توانید قبل از بارگذاری، از طریق برنامه‌های دیگر روی استوری آهنگ بگذارید.

پست‌های خود را برنامه ریزی کنید

اگر نمی‌خواهید هربار که می‌خواهید پست، ریلز یا استوری منتشر کنید، وارد اینستاگرام شوید، می‌توانید از قبل آنها را زمان بندی کنید.
برای این کار باید در هنگام ساخت پست، استوری و ریلز بعد از همه کارها اعم از نوشتن کپشن، فیلتر، انتخاب عکس ها و… روی بعدی زده، در قسمت Advanced settings Schedule < بروید. در این قسمت یک تاریخ و زمان برای محتوای خود تنظیم کنید. روی Schedule بزنید.

نظرات پست‌های خود را حذف یا غیرفعال کنید

کنترل اینکه چه کسی در مورد محتوای شما چه می‎‌گویید در اینستاگرام آسان است:
برای حذف نظرات:
روی نماد حباب گفتار در زیر نظری که می‌خواهید حذف کنید ضربه بزنید و به آرامی روی این متن به سمت چپ بکشید. نماد سطل زباله را که برای حذف این پست ظاهر می شود انتخاب کنید. شما همچنین می توانید این کار را با نظرات خود انجام دهید.

برای غیرفعال کردن نظرات به طور کامل:
برای انجام این کار، بعد از شروع به ارسال تصویری که نمی‌خواهید کسی روی آن نظر دهد، هنگامی که به صفحه ای برای افزودن شرح، برچسب ها و مکان رسیدید، روی «تنظیمات پیشرفته» در پایین صفحه ضربه بزنید. با این کار صفحه ای باز می شود که در آن می توانید به راحتی گزینه ای با عنوان «خاموش کردن نظر دادن» را روشن کنید.