The Last of Us Part II Remastered لو رفت
1402/09/02 - 4490 - 0 - نوترونیک

The Last of Us Part II Remastered در PSN به بیرون درز کرد - حالت بقا Roguelike، سه سطح برش، بیشتر [به روز رسانی] را اضافه می کند

[به‌روزرسانی] The Last of Us Part II Remastered اکنون به طور رسمی توسط سونی برای عرضه در 19 ژانویه 2024 در پلی‌استیشن 5 تأیید شده است. آنها همچنین اعلام کرده‌اند که این به‌روزرسانی فقط 10 دلار برای کسانی است که قبلاً نسخه PS4 را دارند. [داستان اصلی] پس از شایعات اخیر، لیستی از The Last of Us Part II Remastered به تازگی از طریق وب سایت PSDeals در PSN به بیرون درز کرده است. با توجه به اطلاعات، بازی بسیار بیشتر از گرافیک بازسازی شده خواهد بود.

پیشرفت های بومی PS5

The Last of Us Part II Remastered که برای کنسول PS5 ساخته شده است، بازی اصلی PS4 را بهبود می بخشد:

• مجموعه ای از پیشرفت های گرافیکی دنیای زیبا و در عین حال خطرناک را زنده می کند.

• عملکرد بصری اکنون با کیفیت 4K در حالت وفاداری خروجی می شود.

• بهبود زمان بارگذاری سریعتر به شما امکان می دهد وارد عمل شوید.

• ادغام کامل کنترلر بی سیم DualSense.

نبرد عمیق The Last of Us Part II را از طریق یک حالت کاملاً جدید تجربه کنید! تا زمانی که می توانید در هر اجرا زنده بمانید و مسیر خود را از طریق یک سری برخوردهای تصادفی انتخاب کنید. به عنوان انبوهی از شخصیت‌های قابل بازگشایی مختلف بازی کنید، برخی از آنها هرگز در فرنچایز The Last of Us قابل بازی نبوده و هر کدام دارای ویژگی‌های گیم‌پلی منحصربه‌فردی هستند. تنوع چالش‌ها شامل دشمنان مختلف و مکان‌های به یاد ماندنی از سرتاسر قسمت دوم می‌شود، که همگی در نبردهای پرتنش رئیس به اوج می‌رسند.

     

روش های جدید بازی

عمیق تر در این ماجراجویی دوست داشتنی کاوش کنید و یاد بگیرید که بازی اصلی چگونه ساخته شده است.

Lost Levels به شما امکان می‌دهد نسخه‌های اولیه سه سطح جدیدی را که در نسخه اصلی دیده نمی‌شوند، کاوش کنید.

• از ساعت‌ها نظرات توسعه‌دهنده جدید لذت ببرید تا در حین تجربه بازی، دیدگاه‌هایی درباره توسعه قسمت دوم بشنوید.

• با Guitar Free Play، که شامل سازهای قابل بازگشایی جدید است، به پتانسیل موسیقی خود ادامه دهید یا از Speedrun Mod* جدید استفاده کنید و بهترین اوقات خود را ارسال کنید.

• صوتی توصیفی و گفتار به ارتعاشات نیز به مجموعه ویژگی های دسترسی بخش دوم اضافه شده است.

The Last of Us Part II Remastered همچنین دارای شخصیت‌ها و پوسته‌های سلاح با قابلیت بازگشایی کاملاً جدید است که بازیکنان می‌توانند هم برای Ellie و هم برای Abby استفاده کنند.

برای کسانی که به دنبال شیرینی چشم هستند، شش اسکرین شات زیبا با کیفیت 4K از این نسخه بومی PS5 نیز وجود دارد. می توانید آنها را در گالری زیر بیابید.

متأسفانه، لیست PSN که توسط PSDeals واکشی شده است، تاریخ انتشار بازی را درج نکرده است، اما به احتمال زیاد ممکن است در مراسم The Game Awards در 7 دسامبر اعلام شود. اگر سونی از الگوی The Last of Us Part I پیروی کند، نسخه PC ممکن است حدود شش ماه پس از PS5 ظاهر می شود.