بهترین پروژه های متاورس در سال 2023
1402/09/08 - 3626 - 0 -

      نگاهی کوتاه بر پروژه های متاورس

در یک نگاه می توان گفت که متاورس مانند ارزهای دیجیتال در حال فراگیر شدن است و دیر یا زود دنیا را در دستان خود خواهد داشت

در این لحظه می توان گفت که پروژه های Metaverse جذاب و جالبی در متاورس پدید آمده اند و روز به روز بر امکانات و جذابیت آنان و حتی کاربران آنان نیز اضافه خواهد شد. این پروژه ها به گونه ای طراحی و پیاده سازی شده اند که کاربران را سرگرم کرده و همچنین امکاناتی را در اختیار آنان قرار داده است تا از طریق آن به کسب درآمد بپردازند.

      معرفی کامل تمام پروژه های حوزه متاورس

بهتر است تا نگاه خود را کمی عمیق تر کنیم و سپس به ماجرا بنگریم و برترین پروژه های metaverse را مورد بررسی و بحث قرار دهیم. این پروژه ها در زیر برای شما لیست و معرفی شده اند که عبارتند از:

پروژه انجین کوین: از بهترین بستر های ایجاد توکن های غیرمثل و همچنین ارزهای دیجیتال متاورس می توان به این پروژه اشاره کرد. در ادامه بهتر است بدانید که این پروژه یک بازی نبوده ولی توسط آن می توان این چنین پروژه هایی را ساخت و دارای آینده خوبی است.

پروژه سند باکس: جالب است بدانید که این پروژه یکی از رقیب های سرسخت مانا بوده و دارای قدرتی چشمگیر است. این بازی دارای ساختاری مشابه ساختار مانا بوده و در دسته بهترین بازی های متاورس قرار دارد. شما در این بازی و پروژه این قابلیت را دارید تا به صورت آزادانه دنیای خود را ساخته و پایه های معاشرت و ارتباط خود را با سایر کاربران بنا کنید.

پروژه اکسی اینفینیتی: جالب است بدانید که توسط این پروژه، متاورس به یک پلتفرم گیمینگ مبدل شده است و شما را در یک جهان سه بعدی شگفت زده خواهد کرد. همچنین در این بازی می توانید فعالیت های اقتصادی انجام داده و کسب درآمد کنید.

پروژه دسنترالند: این بازی در بین بازی های متاورس دارای محبوبیت بالایی بوده و از برترین ها به شمار می آید. شما در این بازی و پروژه به معنای واقعی متاورس را درک و تجربه خواهید کرد. شما در هر جای این جهان که باشید می توانید وارد این بازی شده و سپس فعالیت خود را آغاز کنید. مانا ارز دیجیتال مخصوص و تاییده شده این پروژه بوده و در صورت تمایل می توانید در آن بازی و همراه با سایر کاربران لذت ببرید.

      بهترین پروژه های Metaverse را بشناسید

دیسنترالند و سندباکس نام دو بازی و پروژه متاورسی است که دارای طرفداران بسیار بوده و در دسته برترین و جذاب ترین ها قرار دارند. همان طور که گفته شد این بازی ها دارای اهمیت بالایی بوده و علاوه بر این ها بسیاری از پروژه های دیگر وجود دارند که در زیر برای شما نام برده خواهند شد. این بازی ها و پروژه ها عبارتند از:

دیسنترالند (MANA)

اکسی اینفینیتی (AXS)

سندباکس (SAND)

انجین کوین (ENJ) 

اینفینیتی توکن (EFI)

بلاک توپیا (BLOK)

گالا گیمز (GALA)

یو اف او گیمینگ (UFO)

استار اطلس (ATLAS)

دیسنترال دات گیمز (Decentral.Games)

تاپ گل (TopGoal)

سایبر دراگون (Cyber Dragon)

ایلین وردز (Alien Worlds)

سکندلایو (SecondLive)

      جدیدترین پروژه های متاورسی؟! مگر هنوز ساخته می شوند؟

در جواب سوال بالا باید گفت بله! پروژه های متاورس در حال آپدیت شدن بوده و روز به روز بر امکانات پروژه های ساخته شده نیز اضافه می شود. این امکانات شامل قابلیت های سرگرمی و تفریح بوده و همچنین برای کسب درآمد کاربران نیز به طریق های بسیاری، روش های نوین در حال طراحی و پیاده سازی شدن است.

      استقبال از آن ها چگونه بوده است؟

روز به روز بر جذابیت و امکانات و سرگرمی های متاورس افزوده شده و همین عامل باعث شده است تا بسیاری از کاربران بدین سمت جذب شوند و فعالیت خود را در این پروژه ها آغاز کنند. این استقبال ها نیز در ایران گسترده بوده و با توجه به این که هنوز حوزه متاورس در کشور ایران به صورت گسترده فراگیر نشده است ولی باز هم بسیاری از ایرانیان بدین سمت کشیده شده اند.