نحوه تنظیم مجدد لامپ های هوشمند Nanoleaf Essentials
1402/09/19 - 3588 - 0 - نوترونیک

لامپ هوشمند Nanoleaf Essentials یکی از بهترین چراغ های هوشمند موجود در بازار است. آخرین تکرار آن از Matter پشتیبانی کامل می کند و ادغام نور با بقیه خانه هوشمند شما را آسان می کند. اما، مانند تمام لوازم الکترونیکی، Nanoleaf Essentials A19 هر از گاهی با مشکلات فنی مواجه می شود.

نگاهی به نحوه تنظیم مجدد لامپ، همراه با چند مرحله که می توانید قبل از انجام یک تنظیم مجدد سخت انجام دهید. چگونه لامپ هوشمند Nanoleaf Essentials را بدون هارد ریست تعمیر کنیم

اگر لامپ هوشمند Nanoleaf Essentials شما به هر نحوی کار می کند (مانند پاسخ ندادن به برنامه گوشی هوشمند یا روشن و خاموش نشدن صحیح)، چندین کار وجود دارد که باید قبل از انجام بازنشانی سخت انجام دهید.

اولین کاری که باید سعی کنید این است که به سادگی چراغی را که به آن وصل شده است بکشید، سپس دوباره آن را وصل کنید. چرخه برق دستگاه اغلب تنها کاری است که باید انجام دهید تا به درستی کار کند. اگر جواب نداد، سعی کنید لامپ را بردارید و پس از یک دقیقه صبر کردن، آن را در جای خود بچرخانید.

هنوز شانسی ندارید؟ اگر لامپ شما به لامپی متصل است که با کلید دیواری کنترل می شود، مطمئن شوید که خاموش نشده است. یک لامپ بدون برق (بدیهی است) با برنامه تلفن هوشمند شما قابل کنترل نیست.

آخرین کاری که باید امتحان کنید این است که بلوتوث گوشی هوشمند خود را خاموش کنید، یک دقیقه صبر کنید و سپس دوباره آن را روشن کنید. همچنین ممکن است بخواهید مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه تلفن هوشمند را اجرا می‌کنید (این را می‌توانید با غواصی در فروشگاه App Apple یا Google Play Store پیدا کنید).

اگر هیچ یک از موارد بالا کمکی نکرد، ممکن است زمان آن رسیده که یک هارد ریست انجام دهید.

نحوه تنظیم مجدد لامپ هوشمند Nanoleaf Essentials

به خاطر داشته باشید که انجام بازنشانی، تمام داده‌های مربوط به لامپ هوشمند، از جمله تمام اطلاعات اتصال شما را حذف می‌کند. در اینجا نحوه انجام بازنشانی به تنظیمات کارخانه آورده شده است.

مرحله 1: لامپ را از لیست دستگاه های خود در برنامه Nanoleaf حذف کنید.

مرحله 2: لامپ را خاموش کنید، سه ثانیه صبر کنید، سپس آن را برای کمتر از یک ثانیه دوباره روشن کنید.

مرحله 3: این چرخه را (خاموش برای سه ثانیه، روشن برای کمتر از یک ثانیه) پنج بار انجام دهید.

مرحله 4: بعد از بار پنجم، لامپ شما به رنگ قرمز سوسو می‌زند تا به شما اطلاع دهد که موفقیت آمیز بوده است.

مرحله 5: سپس می توانید لامپ خود را با بقیه خانه خود جفت کنید، به گونه ای که گویی برای اولین بار آن را نصب می کنید.