سامسونگ نسخه کودک تبلت‌ های A9 و +A9 را راهی بازار می‌کند
1402/09/20 - 2182 - 0 -

سامسونگ از گلکسی تب A9 و +A9مخصوص کودکان خبر داد. این کمپانی گفته که این تبلت‌ها برای کودکان امن هستند و کاربری بسیار ساده‌ای نیز دارند. هر دو تبلت، به ابزارها و برنامه‌های کنترل والدین مجهز هستند و والدین به کمک آن‌ها می‌توانند زمان استفاده بچه ها از دستگاه‌ها را کنترل کنند.

نسخه کودک گلکسی تب‌های A9 و +A9 با نرم افزار و رابط کاربری ساده عرضه می‌شوند

تبلت گلکسی A9 دارای صفحه نمایش ۸.۷ اینچ ال سی دی بوده که رزولوشن آن +HD است و نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز دارد. گلکسی تب +A9 نیز صفحه نمایش ۱۱ اینچی ال سی دی با رزولوشن مشابه مدل دیگر و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز دارد. هر دو تبلت در ظرفیت‌های ۱۲۸ و۶۴ گیگابایت و رم‌های ۴ و ۸ گیگابایت هستند. یک خشاب کارت حافظه نیز در آن‌ها وجود دارد که ظرفیت تبلت را به ۱ ترابایت می‌رساند. این تبلت‌های کودکانه دارای برنامه‌های آموزشی و محتوای سرگرم‌کننده برای کودکان هستند. هر دو از اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1.1 استفاده می‌کنند. تبلت A9 از تراشه مدیا تک هلیو G99 و مدل +A9 از اسنپ دراگون ۶۹۵ استفاده می‌کند.

تبلت A9 و +A9 نسخه کودکان با بدنه ضدشوک به فروش می‌رسند. این تبلت‌ها دارای برنامه‌های شاد و مفرح رقص و موسیقی، آشپزی و نقاشی هستند. والدین می‌توانند زمان استفاده بچه‌ها را مشخص کنند و بک گراند را در حالت Kids mode بگذارند. این تبلت‌ها همچنین دارای فیلتر نور آبی هستند که چشم‌ها را در برابر اشعه‌های صفحه نمایش محافظت می‌کند.

          دیگر مشخصات تبلت A9

دوربین جلو ۲ مگاپیکسل

دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل

اسپیکرهای استریویی

باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت

         دیگر مشخصات تبلت +A9

دوربین جلو ۵ مگاپیکسل

دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل

اسپیکرهای چهارگانه

باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعت

هر دو تبلت از بلوتوث نسخه ۵.۳، پورت USB-C، جی پی اس، و شارژر ۱۵ وات استفاده می‌کنند.