5 سایت آنلاین حذف بک گراند عکس
1402/09/21 - 3488 - 0 -

        1. Slazzer

Slazzer یک وب سایت است که از یک الگوریتم هوش مصنوعی برای تشخیص موضوع تصاویر استفاده می ‌کند. این وب سایت قابلیت حذف پس زمینه آنلاین با دقت بالا را دارد و همچنین دارای نرم‌ افزار موبایل، پلاگین فتوشاپ، پلاگین WooCommerce و موارد دیگری است. وب سایت رایگان Slazzer به شما اجازه می ‌دهد تا فایل‌های JPG، PNG و JPEG را آپلود کنید. با این حال، با نسخه رایگان، فقط اندازه پیش ‌نمایش تصاویر ویرایش شده قابل دریافت است ویدیویی که قرار داده ایم حذف بکگراند عکس با استفاده از سایت Slazzer  می باشد.​

        2. Remove.bg 

اولین سایت رایگان که برای حذف بک گراند عکس وجود دارد و طرفداران زیادی نیز دارید وب سایت Remove.bg است، خوبی سایت این است که 100% خودکار و رایگان است. به طور خودکار سوژه را از روی عکس تشخیص می دهد و پس زمینه را حذف می کند. در پایان، می توانید تصویر را با فرمت PNG یا JPG دانلود کنید. استفاده از Remove.bg نسبت به سایر سایت‌ های موجود در لیست آسان ‌تر است و کاملاً رایگان است.

        3. photoscissors

photoscissors یکی از بهترین و محبوب ‌ترین سایت ‌ها در لیست است که به طور خودکار پس‌ زمینه عکس‌ های شما را حذف می ‌کند. پس از حذف پس ‌زمینه، شما می ‌توانید پس ‌زمینه را با شفافیت یا تصویر پس‌زمینه سفارشی جایگزین کنید. photoscissors  می ‌تواند با سهولت با اشیاء نیمه شفاف و جزئیات کوچک پیچیده مانند موها کار کند. علاوه بر حذف پس ‌زمینه، photoscissors  می‌ تواند کلاژ‌ها، تعویض پس‌ زمینه و دیگر عملیات را انجام دهد. پس اگر به دنبال یک سایت تغییر پس زمینه عکس آنلاین هستید این سایت ها می توانند موارد خوبی باشند.

       4. Adobe Photoshop Express

می توانید از نسخه وب Adobe Photoshop Express برای حذف پس زمینه از هر تصویر استفاده کنید. استفاده از این ابزار رایگان است، اما مشکلاتی هم دارد که برای راحتی کار به شما توصیه می شود از وب سایت های بالا استفاده کنید. برای استفاده از Adobe Photoshop Express، وارد حساب کاربری رایگان Adobe خود شوید و فایل تصویری JPG/PNG را آپلود کنید. پس از آپلود، روی دکمه « Auto-Remove background » کلیک کنید تا پس‌ زمینه حذف شود.

      5. Removal.ai

Removal.ai یکی دیگر از بهترین وبسایت ‌های موجود است که با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده است، شما قادرید عناصر مشخصی را از تصویر خود برید و پس‌زمینه شفافی ایجاد کنید. Removal.ai ادعا می ‌کند که با استفاده از هوش مصنوعی، پس‌ زمینه تصاویر را به صورت رایگان حذف می‌ کند. این ابزار وب همچنین قادر به کنترل لبه‌ های مو و هر نوع کرک در تصویر است و برای حذف پس ‌زمینه هر تصویر، با سه مرحله عمل می ‌کند: آپلود تصویر، کلیک بر روی دکمه تبدیل و سپس کلیک بر روی دکمه 'دانلود' و تمام تصویر شما بدون پس زمینه در اختیار شماست پس اگر به دنبال سایت رایگان حذف بک گراند عکس هستید سایت های بالا می توانند سایت های مناسبی باشند.