بهترین دستگاه های هوم کیت اپل برای سال 2023
1402/09/21 - 3700 - 0 - نوترونیک

اگرچه به اندازه Google Home یا Amazon Alexa گسترده نیست، اما Apple HomeKit یکی از محبوب ترین اکوسیستم های خانه هوشمند در سال 2023 باقی مانده است. این نرم افزار به خوبی با دستگاه های iOS بازی می کند و چندین ابزار دیگر مانند چراغ های هوشمند، قفل های هوشمند، ترموستات ها و دوربین ها می توانند با استفاده از تکنولوژی فانتزی کنترل شود. اگر می‌خواهید خانه هوشمند خود را بر اساس اکوسیستم اپل بسازید، در اینجا بهترین دستگاه‌های HomeKit امروزی موجود است.

HomeKit بزرگترین انتخاب قفل های هوشمند را ندارد، اما وقتی چیزی به خوبی Aqara Smart Lock U100 دارید، واقعاً مهم نیست. نه تنها پشتیبانی کامل از HomeKit را ارائه می دهد، بلکه حتی به کلیدهای هوم اپل نیز دسترسی خواهید داشت – که به شما امکان می دهد قفل درب خود را با آیفون یا اپل واچ خود باز کنید. همچنین یک صفحه کلید استاندارد برای وارد کردن رمز عبور به همراه یک حسگر اثرانگشت وجود دارد که می تواند چندین ده اثر انگشت را ذخیره کند (بنابراین تمام خانواده شما می توانند بدون نگرانی از فراموش کردن رمز عبور یا گوشی هوشمند خود وارد خانه شوند).

یک کلید فیزیکی برای دسترسی اضطراری گنجانده شده است، و قفل هوشمند طوری طراحی شده است که تا هشت ماه قبل از اینکه نیاز به تعویض باتری داشته باشید، کار کند. سایر ویژگی‌های برجسته عبارتند از «حالت مزاحم نشوید»، قفل خودکار، و رتبه IP65 که به آن کمک می‌کند در برابر هر چیزی که طبیعت سر راهش قرار می‌دهد مقاومت کند. Schlage Encode Plus یک گزینه قوی دیگر است. این قفل شامل تمام آخرین ویژگی های HomeKit از جمله پشتیبانی از کلید هوم اپل است. البته، همچنان به قفل فیزیکی کلید و پشتیبانی از صفحه لمسی دسترسی دارید. Encode Plus همچنین با Amazon Alexa و Google Assistant کار می کند در حالی که پشتیبانی کامل از HomeKit و Siri دارد. این قفل با قیمت 299 دلار بسیار گران است، اما اگر می‌خواهید قفلی با تمام ویژگی‌های HomeKit امن اپل و تعداد زیادی ویژگی دیگر داشته باشید، Encode Plus Schlage در حال حاضر تنها مسیر شماست.

قفل هوشمند وای فای آگوست هنوز یک انتخاب عالی برای یکی از بهترین قفل های هوشمند است و به شما امکان می دهد کارهایی مانند ردیابی افرادی که در حال آمدن و رفتن هستند، دسترسی به افراد خاص، یا قفل و باز کردن درب خود را از راه دور انجام دهید. به‌علاوه، به گیره‌های موجود شما متصل می‌شود، بنابراین نیازی به دریافت مجموعه جدیدی از کلیدهای خانه ندارید. علاوه بر سازگاری با الکسا و دستیار گوگل، با Apple HomeKit نیز سازگار است. می‌توانید بررسی کامل ما در مورد قفل هوشمند Wi-Fi اوت را بررسی کنید. آیا نمی خواهید نگران کلید خانه باشید؟ Yale Assure Lock از صفحه کلید لمسی استفاده می کند. اگر قفل Yale Assure Lock (مدل‌های YRD246 یا YRD256) را با ماژول شبکه Yale iM1 ارتقا دهید، با Apple HomeKit سازگار خواهد بود. این ماژول معمولاً حدود 50 دلار قیمت دارد و به شما امکان می دهد قفل را با دستورات صوتی و موارد دیگر کنترل کنید. در بررسی کامل ما درباره قفل Yale Assure SL بیشتر بخوانید.

همچنین می‌توانید قفل Yale Assure Lock 2 را انتخاب کنید، که در طرح‌های مختلفی عرضه می‌شود - از جمله چند مدل که به شما امکان دسترسی از راه دور به درب ورودی خود از طریق Wi-Fi را می‌دهد. بررسی ما نشان داد که این یک قفل هوشمند ممتاز است که ارزش آن را بیشتر از قیمت بالای آن دارد. اگر عمیقاً در اکوسیستم اپل هستید، قفل Yale Assure Lock 2 Plus را با Apple Home Keys در نظر بگیرید، زیرا نه تنها با HomeKit کار می کند، بلکه از کلیدهای Home نیز پشتیبانی می کند - به شما امکان می دهد قفل درب خود را با یک ضربه زدن به آیفون خود باز کنید.

نورپردازی

     

اکنون محصولات Hue مورد علاقه شما با دستگاه های Apple شما کار می کنند. می‌توانید نور را تنظیم کنید، رنگ‌ها را در اتاق‌های خاص تغییر دهید، نورهایتان را همگام‌سازی کنید، صحنه‌ها را تنظیم کنید و موارد دیگر. کیت استارتر Philips Hue یک راه عالی برای شروع کار با روشنایی هوشمند است.

لامپ های LED Lifx A19 یکی دیگر از گزینه های عالی سازگار با HomeKit هستند. با ارائه 1100 لومن، روشنایی آنها به اندازه یک لامپ رشته ای 75 واتی است. با این حال، آنها تنها با 11 وات انرژی کارآمد هستند و طول عمر آنها 22 سال است. با 16 میلیون گزینه رنگ و بدون نیاز به هاب، Lifx A19s چیزهای زیادی را در یک لامپ با اندازه جمع و جور ارائه می دهد، از جمله Candle Color، اولین لامپ LED هوشمند که می تواند چندین رنگ نور را به طور همزمان ساطع کند.

لامپ هوشمند Nanoleaf Essentials Matter A19 از پشتیبانی کامل HomeKit برخوردار است و حتی با Matter نیز کار می کند. این به شما امکان دسترسی به میلیون‌ها رنگ مختلف، یک برنامه ساده برای گوشی هوشمند و یک فرآیند راه‌اندازی سریع را می‌دهد. اگر به چیزی نیاز دارید که نه تنها با Apple HomeKit، بلکه سایر پلتفرم‌های خانه هوشمندی که ممکن است در خانه خود دارید کار کند، به آن نگاه کنید.

اگر چیزی کمی متفاوت می‌خواهید، پنل‌های نوری نانولیف، پنل‌های نور هوشمند مثلثی هستند که می‌توانید به هر طرحی که دوست دارید شکل دهید. آنها را به Apple HomeKit متصل کنید تا صحنه های مختلف را فعال کنید. حتی یک افزودنی ریتم وجود دارد، بنابراین پانل ها و موسیقی شما همگام کار می کنند. اگر به دنبال راهی ارزان‌تر برای اضافه کردن رنگ به فضای خود هستید، گزینه عالی دیگر Lifx Z است که یک نوار LED چند رنگ قابل کنترل HomeKit است. این روبان با ارتفاع 6.6 فوت وارد می‌شود و برای انعطاف‌پذیری بیشتر، می‌توان افزونه‌های اضافی روی آن اضافه کرد.

سوئیچ و دوشاخه هوشمند

     

چراغ هوشمند ندارید اما می خواهید بگویید "هی سیری، نور اتاق خواب را کم کن؟" سوئیچ نور هوشمند WeMo به شما امکان می دهد نورهای خود را به صورت صوتی کنترل کنید، چراغ های خود را بر اساس یک برنامه زمان بندی تنظیم کنید و آنها را بر اساس لامپ هایی که استفاده می کنید بهینه سازی کنید و از سوسو زدن جلوگیری کنید. با اپل هوم کیت، می‌توانید به سیری بگویید چراغ‌ها را برای زمان خواب خاموش کند، یا می‌توانید از آن بخواهید چراغ‌ها را صبح روشن کند. سوئیچ دیمر روشنایی هوشمند Lutron Caseta با HomeKit نیز سازگار است و حتی می توانید سوئیچ را بدون سیم خنثی نصب کنید.

گزینه دیگر استفاده از دوشاخه هوشمند است که به شما امکان می‌دهد دستگاه‌هایی را که به برق متصل می‌کنید کنترل کنید (لامپ‌ها، چراغ‌های تعطیلات یا حتی لوازم خانگی). پلاگین هوشمند Wemo با نخ از Belkin به شما امکان می‌دهد یک دستگاه متصل به برق را با صدا یا تلفن خود هنگام اتصال به Apple HomeKit کنترل کنید. این نسخه با پشتیبانی Thread امکان اتصال سریعتر و مطمئن تر را فراهم می کند. برای نسخه‌های کوچک‌تر، ممکن است Pure Gear PureSwitch را ترجیح دهید، که کنترل برنامه، تایمر و گزینه‌های مدیریت انرژی را برای هر چیزی که به برق وصل می‌کنید ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید یک پریز کامل (هم بالا و هم پایین) را جایگزین کنید، Connectsense را بررسی کنیدhttp://www.notronik.com. خروجی هوشمند 2. همچنین از طریق برنامه Connectsense اطلاعات زیادی در مورد میزان مصرف انرژی دستگاه های خود دریافت خواهید کرد. این پلاگین با الکسا و دستیار گوگل نیز کار می کند.

ترموستات ها

     

Ecobee مدل‌های Premium و Smart Thermostat Enhanced Ecobee خود را در سال 2022 عرضه کرد. با توجه به اینکه Ecobee 4 انتخاب قبلی ما برای بهترین ترموستات بود، به راحتی می‌توان تاج را به نسل جدید داد. این مدل دارای طراحی جدید است و ترموستات هوشمند Ecobee's Premium دارای سیری کاملاً داخلی است و با HomeKit سازگار است. همچنان با Google Home و Amazon Alexa نیز کار می کند. سنسور جدید رادار و مانیتور کیفیت هوا پیشرفت ها و راحتی را به یک سطح ارتقا می دهند. اگر چیزی مقرون به صرفه تر می خواهید، Ecobee Lite هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد. Lite با HomeKit و سایر سیستم‌های خانه هوشمند کار می‌کند، اما الکسا را ​​در ترموستات تعبیه نکرده است.

ترموستات Lyric T6 Pro Honeywell با HomeKit نیز سازگار است و گزینه ای بسیار مقرون به صرفه است. T6 Pro ارتقای یکی از برترین انتخاب های قدیمی ما یعنی Lyric T5 Honeywell است. دارای ویژگی هایی مانند geofencing، زمان بندی و هشدارهای هوشمند است. بازیابی خودکار تطبیقی ​​باعث می‌شود که ترموستات بداند چه مدت طول می‌کشد تا خانه شما را در زمان‌های خاص گرم یا خنک کند تا دمای دلخواه شما، و همچنین ترموستات می‌تواند به طور خودکار از گرما به خنک تبدیل شود. در غیر این صورت، اگر بیشتر به یک رویکرد حداقلی علاقه دارید - ترموستاتی که به نظر می رسد در دیوار شما ناپدید می شود - می خواهید نگاهی به ; تغییرات برای گرمایش قرنیز و گرمایش از کف موجود است. با این حال، حداقل به معنای ساده نیست، زیرا Mysa شامل یک برنامه تلفن هوشمند برای نظارت بر مصرف انرژی و تنظیم برنامه گرمایش است.

دوربین ها و دستگاه های امنیتی

     

اگر روی حریم خصوصی شخصی با ویژگی هایی مانند شاتر الکترونیکی تمرکز کرده اید، نمای دایره ای لاجیتک یک انتخاب هوشمندانه است. ضد آب و هوا است، راه‌اندازی آن آسان است و دارای برخی ویژگی‌های رایگان بسیار مناسب است، مانند ذخیره‌سازی ابری ۲۴ ساعته و هشدارهای هوشمند با عکس‌های فوری. همچنین شعاع دید چشمگیر 180 درجه دارد. برخی از ویژگی‌های پیشرفته‌تر، مانند تشخیص شخص و مناطق حرکت، به اشتراک پولی (پس از یک دوره آزمایشی رایگان ۱۰ روزه) نیاز دارند.

Eufy همچنین دارای مجموعه ای از دوربین های مقرون به صرفه داخلی و خارجی است که با HomeKit Secure Video بی عیب و نقص کار می کنند. بخش عالی دیگر این است که برای استفاده از این دوربین ها نیز نیازی به اشتراک ندارید. Eufy Indoor Cam 2K، Indoor Cam Pan & Tilt 2K و Floodlight Cam 2 Pro را بررسی کنید تا بهترین پیشنهادات این شرکت را دریافت کنید. به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید یک دوربین دارای HomeKit را از راه دور پخش کنید، به یک HomePod Mini، یک Apple TV 4K یا Apple TV (نسل چهارم) نیاز دارید.

Apple HomeKit از سایر دستگاه های امنیتی خارج از دوربین ها پشتیبانی می کند. حوا و آقارا خطوط کاملی از سنسورهای مختلف را برای قرار دادن و نظارت بر خانه شما ایجاد می کنند. به عنوان مثال، ایو دارای یک سنسور در و پنجره، یک سنسور حرکت و یک سنسور اتاق است که دما و کیفیت هوا را کنترل می کند. Aqara همچنین دارای سنسورهای ارزان قیمت از جمله سنسور نشت آب، سنسور دما و رطوبت و سنسور لرزش است. حسگرهایی مانند آن‌ها یا حسگرها می‌توانند امنیت بیشتری به خانه اضافه کنند و در عین حال انجام کارهایی مانند روشن کردن چراغ‌ها هنگام باز شدن در را برای شما ممکن می‌سازند.

گزینه‌های شما برای زنگ‌های ویدیویی با HomeKit محدود است، اما Logitech Circle View Wired Doorbell یک گزینه محکم است. قیمت آن کمی 200 دلار است، اما فضای ذخیره‌سازی امنی را ارائه می‌کند که قبل از پشتیبان‌گیری در iCloud رمزگذاری شده است، اعلان‌های غنی که هنگام شناسایی حیوان، وسیله نقلیه یا شخص به شما هشدار می‌دهند و از مناطق حرکتی قابل تنظیم پشتیبانی می‌کند. همچنین این دستگاه نسبتاً براقی است که دارای طراحی کاملاً مشکی و با ردپایی کوچک‌تر از سایر زنگ‌های ویدیویی موجود در بازار است.