هدفون‌های لوکس Master & Dynamic با فناوری تشخیص مغز به‌روزرسانی سایبری می‌شوند
1402/09/28 - 3690 - 0 - نوترونیک

Neurable، یک شرکت رابط مغز و کامپیوتر (BCI)، سال‌هاست که از توانایی خود برای کنترل هر تعدادی از چیزها، از بازی‌های ویدیویی گرفته تا روبات‌ها، به مردم اجازه می‌دهد که فقط با ذهن خود کنترل کنند. در گذشته، این شرکت تصاویری وحشی از نمونه های اولیه خود را نشان داده است - آنها شبیه عینک های واقعیت مجازی هستند که با ایمپلنت های ماتریکس مانند تلاقی دارند. 

با این حال، امروز با اعلام همکاری جدید با سازنده هدفون های لوکس Master & Dynamic (M&D) که در نهایت فناوری خود را به بازار عرضه می کند، به طور قطعی کاهش یافته است.

از سه ماهه اول سال 2024، M&D نسخه جدیدی از هدفون بی سیم MW75 خود را به نام MW75-Neuro به فروش خواهد رساند. در حال حاضر جزئیات کمی در دسترس است، یکی از آنها قیمت است. از آنجایی که نسخه معمولی MW75 با قیمت گزاف 599 دلار به فروش می رسد، می توانید انتظار داشته باشید که MW75-Neuro قیمت قابل توجهی بیشتری داشته باشد.

     

Neurable می‌گوید که MW75-Neuro دارای حسگرهای عصبی یکپارچه خواهد بود که امواج مغز را اندازه‌گیری می‌کند و می‌تواند به شما در شناسایی دوره‌های تمرکز، تشخیص نشانه‌های ظریف استرس و کشف شرایط بهینه سلامت روان کمک کند. این بسیار دور از توانایی کنترل اشیاء واقعی و مجازی با ذهن است، اما Neurable قول می‌دهد که «این قابلیت‌های جدید تازه شروع کار هستند، با چندین ویژگی جذاب در حال حاضر برای محصولات آینده در حال کار هستند».

     

عجیب است که Neurable خط تولید هدفون های حسگر مغز خود را از طریق یک پروژه سرمایه گذاری جمعی در Indiegogo و وب سایت خود تبلیغ می کند. زمین Neurable Enten باعث می‌شود که آنها بسیار شبیه به MW75-Neuro به نظر برسند: "ببینید چه زمانی و کجا بهترین تمرکز را دارید تا بتوانید روز خود را بهینه کنید و به جلوگیری از فرسودگی کمک کنید." همچنین کنجکاو است که جدیدترین عکس منتشر شده توسط سازندگان پروژه در 30 نوامبر، با عنوان "نخستین نمونه اولیه از طراحی اعتبارسنجی بیلد"، به وضوح M&D MW75 است.

حامیان آن پروژه که از ژوئن 2021 منتظر بوده اند، هنوز هدفون Enten خود را دریافت نکرده اند. جدول زمانی پروژه نشان می دهد که ارسال محصولات نهایی را تا مارس 2024 آغاز نخواهد کرد. به عبارت دیگر، اولین فرصت برای تجربه فناوری سنجش مغز Neurable ممکن است MW75-Neuro باشد، نه Enten.در یادداشتی به حامیان، Neurable می‌گوید که فرصتی برای نمایش فناوری آن در CES 2024 وجود خواهد داشت، اگرچه نشان نمی‌دهد که این فناوری Neurable Enten یا M&D MW75-Neuro خواهد بود.