هیجان جام جهانی در تریلر مستند Captains of the World
1402/10/03 - 2076 - 0 -

به تازگی سرویس آنلاین نتفلیکس تریلری را برای مستند Captains of the World منتشر کرده که هیجان جام جهانی را زنده می‌کند.

جام جهانی ۲۰۲۲ در سال گذشته میلادی در قطر برگزار شد و توانست هیجان بسیار زیادی را بین اهالی فوتبال به همراه بیاورد. حالا که یک سال از آن زمان گذشته است، سرویس آنلاین نتفلیکس در همکاری با FIFA+ مستند سریالی Captains of the World را تولید کردند.

این مستند سریالی که در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده برای آن را مشاهده یا دانلود کنید، نیم نگاهی از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و پشت صحنه آن را به نمایش در می‌آورد. این مستند توسط Fulwell 73 ساخته شده و دنباله‌ای برای مستند Captains محصول سال ۲۰۲۲ میلادی است.

این تریلر تازه منتشر شده برای مستند سریالی «کاپیتان‌های جهان» مصاحبه‌ها و برخی از ویدیوهای اختصاصی از بازیکنان و تیم‌ها را نشان می‌دهد و از جمله این بازیکنان نیز می‌توان به لیونل مسی، کریستین رونالدو، کیلین امباپه، هری کین، گرت بیل و تعدادی دیگر اشاره کرد.

فینال جام جهانی ۲۰۲۲ دقیقا یک سال پیش برگزار شده بود و در پایان آن نیز کشور لیونل مسی یعنی آرژانتین توانست پیروز میدان باشد و جام را از آن خودش کند. نتفلیکس در سال‌های اخیر مستندهای ورزشی متعددی را پخش کرده و جدیدترین مستند یعنی مستند سریالی «کاپیتان‌های جهان» که شش قسمت دارد، نیز در تاریخ ۳۰ دسامبر سال ۲۰۲۳ (شنبه ۹ دی ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین نتفلیک عرضه خواهد شد.