ترفند کاربردی واتس آپ برای آیفون و iOS
1402/10/03 - 2926 - 0 -

 

         روش پین چت در آیفون

بعد از مدتی استفاده از واتس آپ، صفحه اصلی برنامه با گپ گفت و گو پر می شود. پیگیری مکالمات مهم می تواند به یک فرآیند وقت گیر تبدیل شود. بیشتر به این دلیل که هر بار که بخواهید آنها را چک کنید، باید یک فهرست طولانی را چک کنید. خوشبختانه، این برنامه گزینه پین را ارائه می دهد که به شما اجازه می دهد یک چت را در بالای صفحه قرار دهید. برای دیدن گزینه پین، هر چتی را به سمت چپ بکشید. بر روی پین ضربه بزنید و مکالمه در بالای گپ ها با یک نماد پین کوچک ظاهر می شود.

 

 

        علامت گذاری خواندن همه پیام ها واتس اپ در آیفون

همه ما در زندگی روزهای شلوغی داریم که وقت برای بررسی پیام های واتس آپ پیدا نمی کنیم. بعدا، وارد شدن به هر صفحه پیام از مکالمات شخصی و گروه ها احساس آشفتگی ایجاد می کند. می توانید بر روی صفحه ویرایش ضربه بزنید، موضوعات گپ را انتخاب کرده و «گزینه خوانده شدن همه» را در پایین صفحه انتخاب کنید تا پیام های در حال انتظار به حالت خوانده شده تبدیل شود. این مساله وقتی می خواهید از گفت و گوهای گروهی اجتناب کنید، به شما کمک می کند.

 

 

        بایگانی چت واتس اپ در آیفون

به جای حذف یک مکالمه، می توانید صفحه اصلی واتساپ را با مخفی کردن آنها رمزگشایی کنید. هر مکالمه ای را به سمت راست بکشید و بر روی گزینه بایگانی چت ضربه بزنید. در گوشی اندروید، لیست بایگانی با پیمایش تا پایین صفحه گپ قابل دسترسی است. در سیستم عامل iOS، با یک حرکت واحد به راحتی قابل دسترس تر است. برای نشان دادن گزینه بایگانی چت در زیر کادر جست و جو، انگشت خود را به سمت پایین بکشید یا حرکت پایین آوردن را اجرا کنید. 

 

 

          پیام خصوصی از یک چت گروهی

در نسخه جدید واتس آپ برای آیفون ورژن v2.16، اکنون می توانید به طور خصوصی به یک پیام خاص از چت گروهی پاسخ دهید. بنابراین اجازه دهید تا بگوییم که می خواهید با یک پیام خاص به یک فرستنده، اما به صورت مخفی صحبت کنید. می توانید به جای درخواست گروهی، در یک پیام خصوصی به آن شخص پاسخ دهید. پیام را در چت گروهی طولانی مدت فشار دهید تا منو « rollover» نمایش داده شود، بر روی گزینه «بیشتر» کلیک کنید و گزینه «پاسخ دادن به طور خصوصی» را انتخاب کنید. واتس آپ یک گفت و گو مستقیم با آن شخص آغاز می کند و پیامی را که انتخاب کرده اید، به همراه نام گروه انتخاب می کند. در آن قسمت می توانید پاسخ داده و یک گفت و گو خصوصی را تنظیم کنید.