هوش‌مصنوعی این خودروها را به سبک معماران معروف ساخته‌است!
1402/10/03 - 1777 - 0 -

Moss و Fog با استفاده از ابزار مولد هوش مصنوعی "Midjourney" کاری در این راستا انجام داده‌اند تا دو صنعت بسیار متضاد را گرد هم آورند. آنها موفق به تولید خودروهایی به سبک طراحان معروف معماری قرن بیستم شده‌اند که هرگز دیده نشده‌اند.

آنها از مولد تصویر هوش مصنوعی استفاده کرده‌اند تا دوباره تصور کنند که چگونه مجموعه‌ای از چهار چرخ ماهیت هر یک از شگفتی های معماری معروف این طراحان را دارد.

کنجکاوی اولیه استودیو طراحی این بود که بفهمد «اگر مشهورترین معماران اتومبیل طراحی می کردند چه می شد؟ آیا ساخته‌های آن‌ها به اندازه ساختمان‌های آن‌ها قابل ستایش خواهند بود؟»

برای کسانی که نمی‌دانند، Midjourney می‌تواند هنر دیجیتال را از هر پیام متنی، صوتی یا ویدیویی ایجاد کند.

فرانک لیود که توسط موسسه معماران آمریکا به عنوان "بزرگترین معمار آمریکایی در تمام دوران" تحسین شده‌است، نحوه درک ما از ساختارهای مدرن را تغییر داده است. فرانک با بیش از ۱۱۱۴ شگفتی معماری تحت نام خود اسم و رسمی را در دنیای معماری بر هم زد. این طراحی بی‌نظیر خودروهای کلاسیک توسط پلتفرم هوش مصنوعی ایجاد شده است.

این خودروی آینده نگر از اشکال زبان طراحی امضای زاها حدید استفاده می کند. مجموعه‌ای از پانل‌های فولادی مدولار که در لایه‌های انتزاعی دوباره تصور می‌شوند، چیزی است که الگوریتم هوش مصنوعی به‌طور بسیار بی‌نظیری در رندر گنجانده است.

فرانک اوون گری، طراح آمریکایی متولد کانادا، به خاطر برخی از معروف ترین جاذبه های جهان شهرت دارد. دنیای معماری به دیدگاه معاصر او نسبت به طراحی ها سوگند یاد می کند و در سال ۲۰۱۰ او به شایستگی عنوان تحسین شده "مهم ترین معمار عصر ما" را از پیشرو Vanity Fair دریافت کرد.