شایعه: بازیگر شخصیت اصلی GTA 6 فاش شده است
1402/10/04 - 2223 - 0 -

جدید‌ترین حدس طرفداران برای صداپیشگی این شخصیت، یک بازیگر نیویورکی است که سابقه همکاری با Rockstar را نیز دارد.

طرفداران GTA 6 مشتاق هستند تا بدانند بازیگر نقش Lucia در بازی GTA 6 چه کسی است. اکنون توجه‌ها به منی ال پرز (Manni L. Perez) جلب شده‌. بسیاری از طرفداران معتقدند که صدا و ظاهر او بسیار شبیه Lucia است. قبلاً طرفداران روی Ana Esposito و Alexandra Echavarri متمرکز بودند. جالب اینجاست که هم Perez و هم Echavarri با Rockstar در عنوان Grand Theft Auto 5 همکاری داشته‌اند.

پرز یک بازیگر اهل نیویورک است که قبلاً در GTA 5 به جای یک NPC صداگذاری کرده بود، طبق اطلاعات منتشر شده از طریق IMDB، او همچنین در چندین سریال تلویزیونی محبوب مانند Law & Order: Special Victims Unit، Marvel / Netflix’s Jessica Jones و The Blacklist بازی کرده‌ است.

پرز همچنین برای بازی در نقش Esperanza Morales در Law & Order SVU جایزه Imagen Award برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد. برخی از طرفداران معتقدند که Rockstar سابقه استخدام بازیگران از Law & Order را دارد، زیرا Ned Luke و Steven Ogg، گویندگان Michael و Trevor، در این سریال حضور داشته‌اند. با این حال، این ممکن است فقط یک تصادف باشد زیرا این سریال بازیگران زیادی داشته.

طرفداران همچنین معتقدند که پرز بسیار شبیه به لوسیا است. اگرچه پرز انکار کرده که هیچ کار صداگذاری‌ای برای Grand Theft Auto انجام داده باشد، اما در مصاحبه‌ای دیگر گفت که او به سمت motion capture و voice-over حرکت کرده است. همانطور که انتظار می‌رفت، طرفداران GTA 6 این را به عنوان یک سرنخ گرفته‌اند که Perez واقعاً صدای پشت لوسیا است.

پرز اولین بازیگری نیست که گفته می‌شود صداپیشگی لوسیا را در GTA 6 انجام می‌دهد. Ana Esposito و Alexandra Echavarri نیز نام‌هایی هستندکه قبل‌تر شایعاتی پیرامونشان وجود داشت. قابل توجه است که Perez و Esposito نیز در Law & Order حضور داشته‌اند.

در حال حاضر، هیچ اطلاعات رسمی‌ای در مورد اینکه چه کسی در GTA 6 صداپیشگی Lucia را انجام می‌دهد وجود ندارد، بنابراین طرفداران باید تا زمانی که رسماً این موضوع اعلام شود منتظر بمانند.