باراکودا اولین آینه هوشمند برای سلامت روان را در نمایشگاه CES 2024 به نمایش گذاشت
1402/10/18 - 2312 - 0 - نوترونیک

شاید Baracoda به اندازه سایر برندهای خانه هوشمند مانند Wyze و iRobot شناخته شده نباشد، اما این شرکت فناوری سلامت یکی از جالب ترین محصولات را در CES 2024 با آینه هوشمند BMind معرفی کرد. این محصول منحصربفرد که برای بهبود سلامت روانی شما با شناسایی خلق و خوی شما و مدیریت استرس با هوش مصنوعی طراحی شده بود، با دریافت جایزه نوآوری CES 2024 از نمایشگاه کنار رفت.

BMind از هوش مصنوعی مولد و پردازش زبان طبیعی برای تعیین خلق و خوی کاربر قبل از پیشنهاد تمرین‌های مختلف مانند مدیتیشن هدایت‌شده یا تأیید خود استفاده می‌کند. به زبان ساده، سعی می کند نیازهای شما را بر اساس صدا، وضعیت بدن و سایر عوامل قابل مشاهده تعیین کند. هدف نهایی کمک به بهبود خلق و خوی شما با استفاده از انواع تمرینات، نورها، صداها و تصاویر بصری است - که همه آنها در آینه حمل می شوند.

با وجود این همه فن آوری فانتزی، آینه هوشمند طوری طراحی شده است که در یک حمام استاندارد قرار بگیرد. جالب‌تر اینکه همه این کارها را بدون نیاز به یک برنامه تلفن همراه هوشمند انجام می‌دهد. در عوض، برای رابط کاربری خود بر روی CareOS موجود ساخته شده و از برنامه‌های ThrivePal برای کمک به تقویت روحیه شما استفاده می‌کند. BMind همچنین بر اساس حریم خصوصی ساخته شده است و تمام اطلاعات شما به صورت محلی ذخیره می شود. و هرگز جزئیات شما را بدون رضایت شما به اشتراک نخواهد گذاشت.

توماس سروال، مدیرعامل باراکودا گفت: «فناوری که می‌تواند تغییرات ظریف در سلامتی را کنترل کند، پتانسیل بهبود کیفیت زندگی میلیون‌ها نفر را دارد. «وضعیت روانی ما تأثیر زیادی بر احساس رفاه جسمانی ما دارد. گنجاندن خلق و خوی در بررسی‌های سلامتی روزانه ما تصویر کامل‌تری ایجاد می‌کند که نشان‌دهنده گامی قدرتمند به سوی تعریف مجدد سلامت پیشگیرانه است.»

فراتر از BMind، Baracoda مقیاس تشک هوشمند BBlance و ردیاب سلامت BHeart خود را در CES 2024 به نمایش گذاشت. در ترکیب با BMind، واضح است که Baracoda برنامه‌های بزرگ خانه هوشمند برای سال آینده دارد.

BMind از 500 دلار شروع می شود و در سه ماهه آخر سال 2024 در دسترس خواهد بود. انتظار می رود در ماه های آینده اطلاعات بیشتری در مورد محصول منحصر به فرد کسب کنید.