نحوه ویرایش پیام های ارسالی در واتس اپ
1402/10/19 - 2638 - 0 - نوترونیک

واتساپ در حال ارائه قابلیت جدیدی برای کاربران برای ویرایش پیام ها پس از ارسال آنها از طریق پلت فرم چت رمزگذاری شده محبوب متا است.

مدت زیادی است که می گذرد، اما واتس اپ بالاخره ویژگی مورد انتظار ویرایش پیام های ارسالی خود را به سرویس چت ارائه کرد.

هنگامی که اپل iOS 16 را منتشر کرد، قابلیت ویرایش iMessages اخیرا ارسال شده را معرفی کرد. تلگرام نیز قابلیت ویرایش پس از ارسال مشابهی را ارائه می دهد و اکنون واتس اپ نیز وارد عمل شده است.

اکنون که این ویژگی رسماً عرضه می شود، می توانید یک پیام را تا 15 دقیقه پس از ارسال آن در واتس اپ ویرایش کنید، یعنی همان مدت زمانی که اپل به کاربران iMessage که می خواهند پیام های ارسال شده را ویرایش کنند، می دهد.

این ویژگی بهتر است برای تصحیح اشتباهات تایپی، اضافه کردن زمینه یا ایجاد پیام خود برای وضوح بهتر استفاده شود، اما می توانید کل محتوای پیام خود را نیز تغییر دهید. توجه داشته باشید که در واتس اپ می توانید یک پیام ارسال شده را هر چند بار که بخواهید ویرایش کنید، اما امکان مشاهده نسخه های قدیمی تر پیام های اصلاح شده بر خلاف iMessage وجود ندارد.

     

در اینجا نحوه کار آن آمده است

  1. در WhatsApp، مکالمه ای را که حاوی پیامی است که می خواهید ویرایش کنید، باز کنید.

  2. انگشت خود را روی پیام مورد نظر فشار دهید و نگه دارید.

  3. در منوی پاپ آپی که ظاهر می شود، روی Edit ضربه بزنید.

  4. در صورت نیاز، با حرکت دادن نشانگر متن با انگشت خود، محتوای پیام را در قسمت ورودی ویرایش کنید و پیام را دوباره تایپ کنید.

  5. روی علامت آبی ضربه بزنید تا نشان دهید از ارسال پیام ویرایش شده خود راضی هستید.

اکنون پیام ارسال شده برای منعکس کننده ویرایش های شما تغییر یافته است. توجه داشته باشید که فقط می‌توانید پیام‌های ارسالی خود را ویرایش کنید، نه حباب‌های پیام ارسال شده توسط کاربران دیگر. اگر نمی‌توانید دکمه ویرایش را در واتس‌اپ ببینید، یا این ویژگی هنوز برای شما کاملاً عرضه نشده است یا باید به آخرین نسخه برنامه را به‌روزرسانی کنید.