دسترسی به همه کانال‌های پولی و پلت‌فرم‌های استریم در هر تلویزیونی
1402/10/26 - 2147 - 0 - نوترونیک

در این مقاله می آموزید که چگونه می توانید به همه کانال های تلویزیونی دسترسی داشته باشید، مهم نیست تلویزیون شما چند ساله باشد.

رمی، نابغه سوئیسی که جعبه ای اختراع کرد که قادر به باز کردن قفل دسترسی به همه کانال های تلویزیونی بود، کیست؟

رمی از آن دسته آدم هایی مانند مارک زاکربرگ، بیل گیتس یا ایلان ماسک است. او که دو سال زودتر از همکلاسی هایش به عنوان مهندس فارغ التحصیل شد، اوایل سال 2020 به سیلیکون ولی می رود تا استارتاپ بعدی را ایجاد کند که صنعت او را متحول کند.هنگامی که به آنجا رسید، به سرعت با دو مهندس با استعداد دیگر همکاری کرد و تصمیم گرفت یک تلویزیون مدرن و متصل را با کمتر از 100 پوند اختراع کند. اما به زودی، تیم جوان متوجه شد که این پروژه محکوم به شکست است: قیمت قطعات الکترونیکی باعث می شود که پروژه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نباشد.

پس از این شکست، رمی به تابلوی طراحی بازگشت و ایده‌ای را ارائه کرد که صنعت سرگرمی را متحول خواهد کرد - جعبه‌ای که می‌تواند به هر تلویزیونی متصل شود و به کاربران امکان دسترسی به تمام کانال‌های تلویزیونی و پلت‌فرم‌های ویدیوی درخواستی را بدهد. ارائه یک تجربه تماشای یکپارچه و نیاز به اشتراک های متعدد را از بین می برد.

سه ماه بعد، این یک موفقیت واقعی است. ابتدا در نوادا، سپس در تگزاس و در نهایت در آریزونا، این جعبه جادویی بحث شهر است و به هزاران خانوار اجازه می دهد بدون نیاز به پرداخت اشتراک ماهانه گزاف به همه کانال های تلویزیونی دسترسی داشته باشند.این جعبه چیست که به شما امکان دسترسی فوری به همه کانال ها و سرویس های پخش را می دهد؟ جعبه تلویزیون هوشمند اینگونه است. این یک جعبه کوچک است که به پورت HDMI تلویزیون شما وصل می شود. مزیت این است که تمام تلویزیون های سراسر جهان از سال 2003 به پورت HDMI مجهز شده اند، بنابراین تقریباً همه می توانند از آن استفاده کنند.      

پس از وصل شدن، جعبه به عنوان یک ماهواره عمل می کند و به تلویزیون اجازه می دهد به همه کانال ها و برنامه های پخش جریانی (از جمله معتبرترین آنها) دسترسی داشته باشد. نبوغ واقعی آنها در ایجاد همه اینها ایده خرید هزاران دسترسی به کانال ها و برنامه ها و سپس توزیع مجدد آنها در جعبه ها به لطف هوش مصنوعی بود. هوش مصنوعی که آنها توسعه داده اند به تمام تلویزیون های متصل به جعبه اجازه می دهد تا هر برنامه ای را بدون انتظار یا وقفه انتخاب و تماشا کنند. به این ترتیب همه شامل می شوند. افراد می توانند با کسری از قیمت اولیه به همه برنامه ها دسترسی داشته باشند، تلویزیون هوشمند با فروش جعبه ها سود می برد و ارائه دهندگان برنامه هنوز هزاران سفارش جدید دریافت می کنند.

چگونه کار می کند؟

همانطور که یک USB را به رایانه خود وصل می کنید، در اینجا به سادگی جعبه را به پورت HDMI تلویزیون خود وصل می کنید تا به طور خودکار به تمام برنامه هایی که تا به حال آرزوی تماشای آن را داشتید دسترسی پیدا کنید.

     

راه اندازی آن بسیار آسان است:

1. پورت HDMI را در تلویزیون (معمولاً در پشت یا کنار) پیدا کنید.

2. جعبه تلویزیون هوشمند را به برق وصل کنید

3. صبر کنید تا چراغ روشن شود

4. تلویزیون را روشن کنید و از دسترسی فوری به کانال ها و برنامه ها لذت ببرید.

اگر می خواهید تلویزیون را عوض کنید یا جعبه را روی تلویزیون دیگری نصب کنید، کافی است آن را از برق بکشید و دوباره به تلویزیونی که می خواهید وصل کنید. به همین راحتی است. 

بهترین بخش این است که دستگاه دارای حداقل طول عمر 10 سال است و با اتصال به شبکه، دسترسی به کانال ها و برنامه های جدید در زمان واقعی به روز می شود.