راهنمای امنیت تعطیلات
1402/10/28 - 2349 - 0 - نوترونیک

راهنمای امنیت تعطیلات Reolink: معاملاتی برای ایمن سازی خانه شما برای تعطیلات

تعطیلات، اگرچه فوق العاده است، اما برای اکثر مردم زمان عجیبی است. یا در حال سفر هستید، شاید حتی به خانه یکی از اقوام دور، دیگران به شما سفر می کنند، یا کارهایی با موضوع تعطیلات مانند خرید،سفر، لذت بردن از هوای خنک، یا هر تعداد فعالیت زمستانی انجام می دهید. اگر برنامه شما پر است و امیدواریم اینطور باشد، زمان زیادی را دور از خانه خود سپری خواهید کرد، به این معنی که اکنون زمان بسیار خوبی برای شروع به فکر امنیت است. جنایات در طول تعطیلات افزایش می‌یابد، و بین سرقت‌ها، سرقت‌ها و دزدی بسته‌ها، چیزهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. حتی اگر در خانه هستید، این اتفاقات شوم ممکن است و اتفاق می افتد.

اما یکی از راه‌های بهتر برای محافظت از خود، اموال و خانواده‌تان، نصب برخی دستگاه‌های نظارتی و امنیتی خانه هوشمند است. یکی از ویژگی‌های کلیدی، گزینه اتصال از راه دور و تماشا یا تعامل با فیدهای ویدیویی زنده است، مانند مکالمه با نماینده خدمات چمن خانگی از طریق صدای دو طرفه یا درخواست از پیک بسته برای ارسال کالای شما در یک مکان خاص. Reolink بلیط آرامش خاطر شما در این فصل تعطیلات است، با معاملات باورنکردنی در دستگاه های امنیتی و برخی نکات مفید که می تواند به محافظت از آنچه متعلق به شماست کمک کند.

با راهنمای امنیتی Reolink در طول تعطیلات از آرامش خاطر لذت ببرید

هر ملک دارای نقاط ورودی و خروجی منحصربه‌فرد، مکان‌هایی که نیاز به تماشای دارند، و شرایط انحصاری - مانند نقاط کور حیاط خلوت - متفاوت است و همه آنها ارزش بررسی دارند. در روح تعطیلات و به خاطر حفظ امنیت و امنیت خانواده، در اینجا چند نکته عالی برای کمک به شما در قفل کردن خانه آورده شده است:

     

اگر قبلاً نداشتید، یک زنگ در یا دوربین هوشمند در نزدیکی درب ورودی شما برای هر تنظیم امنیتی ضروری است. یک مثال عالی، زنگ ویدیویی هوشمند 2K Wired PoE با صدای زنگ Reolink است. با ویدیوی 2K HD، صدای دو طرفه و تشخیص شخص در زمان واقعی، می‌توانید هر کسی را که به درب منزلتان می‌آید، ببینید، بشنوید و با آنها ارتباط برقرار کنید و حتی لازم نیست در خانه باشید. این یک راه محکم برای زیر نظر گرفتن بازدیدکنندگان یا اطمینان از اینکه هیچ بسته ای دزدیده نشده است - و اگر آنها دزدیده شده اند، شما شواهد ویدیویی دزدی دارید. به طور معمول 100 دلار، زنگ درب هوشمند Reolink در حال حاضر فقط 75 دلار است، 25٪ تخفیف یا 25 دلار تخفیف. اگر نسخه بی سیم را ترجیح می دهید، زنگ درب WiFi نیز موجود است.

2. متصل یا نه، از پارکینگ خود محافظت کنید

     

پارکینگهای متصل در اکثر خانه های حومه شهر نسبتاً استاندارد هستند، که آنها را به هدف بزرگی برای سارقانی تبدیل می کند که می خواهند به اموال شما دسترسی پیدا کنند. اما حتی اگر یک پارکینگ قدیمی و مستقل دارید، آنها همچنان اهداف اصلی هستند. به همین دلیل است که قفل کردن آنها باید یک اولویت باشد. توصیه ای که در اینجا وجود دارد، دوربین بسیار توانمند 4K 8 مگاپیکسلی Smart PTZ WiFi 6 Reolink با فناوری ردیابی خودکار است. از طریق WiFi دو باند همگام‌سازی می‌شود، بنابراین با شبکه وای‌فای خانگی شما عالی کار می‌کند و دارای زوم اپتیکال 3 برابر، حرکت حرکتی 355 درجه و شیب 50 درجه است. پانل و شیب به شما اجازه می‌دهد تا روی دید خود مانور دهید تا بتوانید از محیط اطراف خود بگذرید. به طور معمول 140 دلار، این دوربین قابل اعتماد در حال حاضر 105 دلار است. این یک انتخاب خوب برای نصب در داخل یا خارج از پارکینگ شما است.

3. واحه خود را کنترل کنید، حتی زمانی که نیستید

     

این احمقانه است که فکر کنیم هر کسی باید جلوی یک مانیتور یا صفحه نمایش بنشیند و با جدیت حیاط خلوت خود را تماشا کند. راه های بهتری برای ایمن نگه داشتن بهشت ​​یا واحه کوچک شما وجود دارد. نظارت فعال، توسط شما، کاملاً با Argus PT Ultra Reolink امکان پذیر است. علاوه بر کیفیت ویدیوی 4K UHD، پشتیبانی از WiFi دو بانده، گزینه‌های باتری و انرژی خورشیدی برای استفاده بی‌سیم، و دسترسی کاملاً از راه دور، یکی از ویژگی‌های آن را واقعاً به بهترین‌ها برای حیاط خلوت تبدیل می‌کند: تشخیص هوشمند بدون هزینه اشتراک. هنگامی که دوربین فعالیت مشکوک را تشخیص می دهد، مانند یک مزاحم، نورافکن ها و آژیر را به همراه هشدارهای تلفن همراه از طریق برنامه Reolink فعال می کند. فوراً متوجه خواهید شد، بازیگران بد یک هشدار بلند دریافت می‌کنند، و شما زمان زیادی برای اقدام دارید، چه تماس با پلیس یا درخواست از آنها برای خروج از طریق صدای دو طرفه.

4. ایمنی داخل ساختمان را نادیده نگیرید

     

فراموش کردن داخل خانه آسان است در حالی که بیرون را محافظت می کنید، اما به خصوص مهم است که به خاطر داشته باشید اگر بچه دارید. مانیتورهای هوشمند کودک و دوربین‌های داخل خانه می‌توانند به شما کمک کنند تا بچه‌های کوچک خود را بدون توجه به اینکه چه بدی‌هایی انجام می‌دهند، بررسی کنید. گاهی اوقات شما در اتاق دیگری هستید و فقط باید بتوانید آنها را بررسی کنید یا زیر نظر داشته باشید. دوربین Reolink's E1 Outdoor Pro و دوربین WiFi 4K می تواند کمک کند. اجازه ندهید این نام شما را گول بزند، این نام به همان اندازه در داخل خانه و بیرون کار می کند. از وای فای دو باند پشتیبانی می کند، دارای زوم اپتیکال 3 برابر، حرکت حرکتی 355 درجه، شیب 50 درجه، و دید در شب رنگی است تا بتوانید با شکوه کامل از فرارهای آخر شب آنها عکس بگیرید. باید بدانید چه کسی تمام چوب های پنیر و بستنی را در اواخر شب می دزدد؟.

5. بهار برای پوشش کل دارایی، برای خانه یا خارج از خانه

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، ملک دوم یا اجاره ای دارید، یا فقط می خواهید کل ملک اصلی خود را تحت پوشش قرار دهید، یک سیستم کامل با دوربین های متعدد بهترین گزینه است. اما دلیلی وجود ندارد که ویژگی های هوشمند را فدای گسترش پوشش خود کنید. کیت امنیتی 4K قدرتمند RLK12 Cue Reolink با دوربین‌های نسل بعدی WiFi 6. این شامل یک NVR 12 کانال با یک هارد دیسک 2 ترابایتی برای ذخیره فیلم های نظارتی، با بسته ای از چهار دوربین 4K UHD است. دوربین‌ها دارای تشخیص افراد، وسیله نقلیه و حیوانات هستند، بنابراین اگر چیزی در روز یا شب در ملک شما حرکت می‌کند، از آن مطلع خواهید شد.

معاملات امنیتی بیشتر از Reolink برای محافظت از خانه و خانواده شما

در حالی که سناریوهای بالا، و مثال‌ها، گزینه‌های عالی را در اختیار شما قرار می‌دهند، اما آنها تنها دستگاه‌های امنیتی خانه هوشمند Reolink نیستند که برای تعطیلات تخفیف داده می‌شوند. در اینجا چند پیشنهاد دیگر برای در نظر گرفتن وجود دارد