بهترین ارتقاء سلاح در Alan Wake 2
1402/11/23 - 2856 - 0 - نوترونیک

Dark Place و Cultists در Alan Wake 2 ممکن است مظاهر تاریک و پیچ خورده یک نیروی شیطانی باشند، اما زمانی که تاریکی را دور بریزید، همه چیز در زرادخانه سلاح های گرم شما قرار می گیرد. نه آلن و نه مامور اف‌بی‌آی Saga دقیقاً به قدرت شلیکی که می‌خواهید هنگام پرسه زدن در جنگل‌های خالی از سکنه و مکان تاریک شگفت‌انگیز مجهز نیستند، اما می‌توانند به روش‌های هوشمندانه‌ای به آنچه که دارند بسنده کنند. Saga به طور خاص به اندازه کافی مهارت دارد تا تمام سلاح های موجود در موجودی خود را ارتقا دهد تا بهتر از خود در برابر تهدیدات ماوراء طبیعی که او را تهدید می کند محافظت کند. ارتقاها ارزان نیستند و اگر تمام سلاح های بازی را پیدا کردید، باید تماس های سختی برای بهبود آنها برقرار کنید. برای دیدن فصل آخر داستان Alan Wake 2 به ارتقاهایی نیاز دارید.

نحوه عملکرد ارتقاء سلاح

    

هر زمان که دوست داشتید در Alan Wake 2 می توانید با مراجعه به Saga’s Mind Place سلاح های خود را ارتقا دهید. هر سلاحی که در اختیار دارید برای ارتقاء در آنجا در دسترس است، به شرطی که مقدار مورد نیاز قطعات دستنوشته را داشته باشید که از جعبه های مخفی Lunc در اطراف نقشه جمع آوری می کنید. این‌ها از مخفیگاه‌های فرقه متمایز هستند، بنابراین مراقب آن‌ها باشید، زیرا قبل از اینکه بتوانید حتی اولین ارتقا را بپردازید، باید تعداد زیادی را پیدا کنید.

بهترین ارتقاء سلاح ها گلوله های بیشتر

تپانچه شروع شما ممکن است پر زرق و برق ترین اسلحه در Alan Wake 2 نباشد، اما همیشه قابل اعتماد است و هرگز از اثربخشی آن دست نمی کشد. اولین ارتقایی که باید دریافت کنید باید More Bullets باشد. این کار اندازه خشاب پیش‌فرض تپانچه را از 12 به 18 افزایش می‌دهد. این امر بدیهی است که مقابله با برخوردها را آسان‌تر و ایمن‌تر می‌کند، زیرا به دفعات در حال بارگیری مجدد اسیر نمی‌شوید، اما همچنین به تمیز نگه داشتن موجودی‌تان کمک می‌کند زیرا فضای کمتری اشغال می‌شود. مهمات

هدشات دیگه

برای ارتقای تپانچه، Another Headshot بسیار قدرتمند است اگر تیرانداز تیزبین هستید. اگر بتوانید دو ضربه سر پشت سر هم بزنید، Cultist بدشانس برای مدت طولانی مبهوت خواهد شد. این به شما زمان زیادی می دهد تا آسیب رایگان وارد کنید، درمان کنید، یا اگر منابع کافی ندارید و برای مبارزه آماده نیستید، فرار کنید.

آماده برای بیشتر

بهترین ارتقاء تفنگ ساچمه ای به راحتی برای بیشتر آماده است. شفا نه تنها یک منبع محدود است، که دوباره فضای موجودی را اشغال می کند، بلکه یک انیمیشن تا حدودی طولانی است. اگر در شرایط سخت و در آستانه مرگ قرار دارید، معمولاً نمی‌توانید کاری انجام دهید. Ready for More می‌تواند شما را نجات دهد، زیرا هر قتلی را که با تفنگ ساچمه‌ای انجام می‌دهید به کمی شفا تبدیل می‌کند. مقدار زیادی نیست، اما هر ذره تفاوت ایجاد می کند.

دو شات

Crossbow ممکن است در اواخر بازی به مجموعه ابزار شما اضافه شود، اما کاملاً ارزش آن را دارد که برخی از قطعات دستنوشته را برای ارتقاء در اسرع وقت ذخیره کنید. دو شات یک خط مرزی ضروری است، بنابراین می توانید قبل از نیاز به بارگیری مجدد، دو بار شلیک کنید نه فقط یک بار.

کشش مغناطیسی

Magnetic Pull می تواند بهترین ارتقا در بازی باشد. با استفاده از آن، پس از اینکه دشمن را با یک پیچ به سیخ کشیدید، تغییر به اسلحه دیگر باعث می‌شود که گلوله‌ها برای ضربه‌های تضمینی به سمت پیچ حرکت کنند. اگر با تعویض اسلحه راحت هستید، این کار راضی کننده و کارآمد است.