نحوه گرفتن اسکرین شات در Samsung Galaxy S24
1402/11/29 - 3544 - 0 - نوترونیک

این شروع یک سال جدید است، و این بدان معنی است که تعداد زیادی گوشی جدید باید منتظر آنها بود. یکی از جدیدترین نسخه های جدید سامسونگ با سری گلکسی اس 24 عرضه شده است. این گوشی‌ها مجهز به فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند Snapdragon 8 Gen 3 برای پردازنده گلکسی و حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی فراوان، سخت‌افزار دوربین عالی و عمر باتری فوق‌العاده هستند. سامسونگ همچنین مجموعه‌ای از ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی را با Galaxy AI اضافه کرد تا زندگی شما را راحت‌تر از همیشه کند.

اما گاهی اوقات شما فقط نیاز به انجام کارهای اولیه دارید، مانند گرفتن اسکرین شات. چرا اسکرین شات؟ مزیت آنها این است که آنچه را که در حال حاضر روی صفحه خود می بینید و از طریق چیزی مانند شبکه های اجتماعی یا یک پیام تصویری با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین زمانی که می خواهید به دیگران نشان دهید که چگونه کارها را با تلفن خود انجام دهند، بسیار مفید است.

اگر از آیفون و گوشی‌های اندرویدی جدید وارد می‌شوید، یا فقط به یک تازه‌سازی نیاز دارید، در اینجا نحوه گرفتن اسکرین شات در دستگاه جدید Galaxy S24 خود آورده شده است.

    

اسکرین شات گلکسی اس 24: دکمه های صدا و پاور

این همان چیزی است که ما آن را ساده ترین راه برای گرفتن اسکرین شات در گلکسی اس 24 شما در نظر می گیریم، اما همچنین بسیار ابتدایی است. با این روش، شما فقط از آنچه در حال حاضر روی صفحه است، عکس می گیرید. همچنین می توانید با این روش به سرعت چندین اسکرین شات را پشت سر هم بگیرید، اما ممکن است بخواهید یک یا دو ثانیه به آن فرصت دهید تا تصویر کوچک پیش نمایش اسکرین شات در گوشه سمت چپ پایین ابتدا ناپدید شود (یا قبل از اسکرین شات بعدی روی هر جایی از صفحه ضربه بزنید).

مرحله 1: انگشتان خود را همزمان روی دکمه کاهش صدا و خواب/بیداری قرار دهید.

مرحله 2: دکمه ها را به طور همزمان فشار دهید.

برجسته کردن محل دکمه های پاور و کاهش صدا در گوشی سامسونگ.

   

مرحله 3: صفحه نمایش S24 را می بینید که به سرعت چشمک می زند، که نشان می دهد با موفقیت اسکرین شات گرفته اید.

اسکرین شات گلکسی اس 24: برای گرفتن عکس، انگشت خود را با کف دست بکشید

یکی از مزایای اندروید این واقعیت است که چندین راه برای انجام یک عملکرد وجود دارد. برای گرفتن اسکرین شات، ویژگی کشیدن کف دست برای گرفتن عکس نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد به جای فشار دادن دکمه ها، یک اسکرین شات اولیه را با یک حرکت ساده انجام دهید.

هنگامی که این ویژگی روشن است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که لبه دست خود را روی صفحه بکشید تا اسکرین شات بگیرید. آسان peasy! در اینجا نحوه اطمینان از روشن بودن آن در ابتدا آورده شده است.

مرحله 1: برنامه تنظیمات را باز کنید.

مرحله 2: به پایین بروید و Advanced features را انتخاب کنید.

    

مرحله 3: حرکات و حرکات را انتخاب کنید.

مرحله 4: مطمئن شوید که کلید ضامن کشیدن انگشت برای گرفتن عکس در موقعیت روشن است.

مرحله 5: اکنون، لبه دست خود را روی صفحه بکشید - اسکرین شات گرفته شده است!

اسکرین شات گلکسی اس 24: اسکرین شات اسکرول

آیا تا به حال به چیزی برخورد کرده اید که نیاز به پیمایش داشته باشد، اما بخواهید همه آن را ثبت کنید؟ در حالی که می‌توانید تعدادی اسکرین شات بگیرید، راه حل ساده‌تر اسکرول کردن اسکرین شات است. به جای داشتن دسته ای که باید آنها را به هم بچسبانید یا فقط به صورت جداگانه به اشتراک بگذارید و امیدوار باشید که دیگران آنها را به ترتیب مشاهده کنند، از تلفن بگذارید همه کارها را برای شما انجام دهد!

با یک اسکرین شات اسکرول، اساساً یک اسکرین شات بسیار طولانی است که هنگام پایین رفتن از صفحه نمایش می گیرد. اما قبل از اینکه بتوانید به دکمه اسکرول اسکرین شات دسترسی پیدا کنید، باید با یکی از دو روش دیگری که قبلاً ذکر کردیم، قبل از ظاهر شدن نوار ابزار اسکرین شات که دارای دکمه اسکرول اسکرین شات است، اسکرین شات بگیرید.

مرحله 1: برای گرفتن روش هایی که در بالا به آن اشاره کردیم، با دکمه یا انگشت خود یک اسکرین شات بگیرید.

مرحله 2: وقتی نوار ابزار اسکرین شات ظاهر شد، دکمه Scrolling screenshot را که ظاهر می شود انتخاب کنید. دارای دو فلش رو به پایین در داخل یک مربع است.

مرحله 3: به انتخاب دکمه اسکرول اسکرین شات ادامه دهید تا زمانی که همه چیز مورد نیاز خود را بگیرید. این دکمه با هر بار فشار دادن به طور خودکار صفحه را به پایین اسکرول می کند.

    

مرحله 4: شما می توانید یک اسکرین شات پیمایشی را در هر صفحه ای که اسکرول می کند، اعم از وب سایت، فید اینستاگرام و غیره، انجام دهید.

اسکرین شات Galaxy S24: انتخاب هوشمند

در مواقع دیگر برعکس است. ممکن است فقط نیاز به گرفتن بخش کوچکی از صفحه نمایش باشد، نه حتی همه چیز. شاید این فقط یک پاراگراف از متن مقاله ای باشد که در حال خواندن آن هستید، یا شاید یک نظر در یک پست رسانه اجتماعی باشد.

مشابه اسکرین شات پیمایشی، گزینه انتخاب هوشمند تنها زمانی در دسترس است که اسکرین شات بگیرید، زیرا فقط در نوار ابزار نمایش داده می شود.

مرحله 1: برای گرفتن روش هایی که در بالا به آن اشاره کردیم، با دکمه یا انگشت خود یک اسکرین شات بگیرید.

مرحله 2: وقتی نوار ابزار Screenshot ظاهر شد، دکمه Smart Select را انتخاب کنید. دارای یک نماد برش با یک مداد در بالا است.

مرحله 3: دستگیره های گوشه را بکشید تا انتخاب خود را تنظیم کنید. اگر تصاویری در اسکرین شات وجود دارد، روی دکمه آبی رنگ ضربه بزنید تا روی تصویر زوم کنید و بقیه موارد را برش دهید.

    

مرحله 4: اگر نیاز به Annotate اسکرین شات دارید، نماد Pen را انتخاب کنید تا ابزارهای طراحی ظاهر شوند.

مرحله 5: پس از اتمام کار، فقط دکمه های Share یا Save را در نوار ابزار انتخاب کنید.

   

مرحله 6: می توانید این نوع اسکرین شات را در هر جایی که می خواهید یک اسکرین شات "عادی" بگیرید، انجام دهید. چه چیزی را در Google Chrome، Threads یا هر چیز دیگری ضبط کنید، همیشه این گزینه در دسترس شما خواهد بود.