چگونه بفهمیم کسی شما را در واتس اپ بلاک کرده است؟
1402/12/27 - 723 - 0 - نوترونیک

در حالی که واتس اپ هنوز در ایالات متحده پذیرفته نشده است، محبوب ترین برنامه پیام رسان جهان است و میلیاردها نفر هر روز از آن برای گپ زدن با دوستان، خانواده، گروه های محلی و حتی مشاغل استفاده می کنند. اما چنین پایگاه کاربری عظیمی به این معنی است که قرار نیست هر تعاملی مثبت باشد، و به همین دلیل است که واتس‌اپ یک سیستم مسدودکننده دارد تا از دیدن پیام‌هایی که نمی‌خواهید ببینید، جلوگیری می‌کند.

این کاملاً ممکن است که خودتان توسط چند نفر بلاک شده باشید - اما چگونه می دانید؟ برخلاف مسدود کردن سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر، واتس‌اپ به شما اطلاع نمی‌دهد که بلاک شده‌اید، و شما را تا حدودی در تاریکی رها می‌کند. با این حال، چند راه برای فهمیدن اینکه آیا توسط یک کاربر خاص مسدود شده اید وجود دارد، حتی اگر لیستی وجود نداشته باشد که می توانید برای اطمینان از آن بررسی کنید.

عکس پروفایل واتساپ و وضعیت آنها تغییر نمی کند

    

تأیید این مورد مشکل است، اما هنگامی که در واتس اپ بلاک می شوید، عکس نمایه و وضعیت مسدودکننده دیگر برای شما به روز نمی شود. البته این فقط در صورتی واقعاً یک شاخص خوب است که فردی که مشکوک به مسدود کردن شما است دوست داشته باشد وضعیت یا تصویر نمایه خود را زیاد به روز کند. اگر خارج از رفتار معمول آنها است، ممکن است نشانه مسدود شدن شما باشد، یا به سادگی می تواند به این معنی باشد که آنها مدتی است چیزی را به روز نکرده اند.

اگر شخص دیگری را با واتس‌اپ مسدودکننده می‌شناسید، می‌توانید از او بپرسید که آیا عکس نمایه یا وضعیت او تغییر کرده است، اما این تنها راهی است که می‌توانید از این روش تشخیص دهید.

"آخرین ملاقات" آنها ناپدید می شود

    

یکی از محبوب ترین ویژگی های واتس اپ، عملکرد "آخرین بازدید" است. این در اصل فقط یک علامت است که نشان می دهد کاربر آخرین بار چه زمانی فعال بوده است، اما اگر گم شود، می تواند نشانگر احتمالی باشد که شما مسدود شده اید. به هر حال، اگر شخصی را مسدود کنید، نمی‌خواهید وقتی آنلاین هستید بداند.

با این حال، این یک سیستم بدون خطا نیست، زیرا راهی برای خاموش کردن این ویژگی وجود دارد. اگر غیرفعال باشد، حتی اگر مسدود نشده باشید، نمایش داده نمی شود. بنابراین، در حالی که اگر بلاک شده باشید، هرگز آخرین وضعیت آنلاین کسی را نخواهید دید، فقط می تواند به این معنی باشد که به طور پیش فرض مسدود شده اید.

پیام ها تحویل داده نمی شوند و تماس ها با شکست مواجه می شوند

خواندن رسید در واتس اپ موبایل

     

این به نظر واضح است، اما نمی‌توانید با کسی که شما را مسدود کرده است پیام ارسال کنید و تماس برقرار کنید. اما چیزهای بیشتری در مورد آن وجود دارد - هر بار که پیامی را برای شخصی در واتس اپ ارسال می کنید، یک سری تیک وضعیت تحویل پیام را نشان می دهد. یک تیک به این معنی است که پیامی ارسال شده، اما دریافت نشده است. دو تیک به این معنی است که پیام دریافت شده است، اما خوانده نشده است. در نهایت، دو تیک آبی رسید خواندن شماست. اگر مسدود شده باشید، پیام شما هرگز از مرحله اول عبور نخواهد کرد و تماس ها به طور خودکار در صورت تلاش شکست خواهند خورد.

اما مانند گزینه های قبلی، این یک هدیه قطعی نیست. به هر حال، اگر تلفن مورد نظر به اینترنت وصل نباشد یا خاموش باشد، تماس‌ها ناموفق خواهند بود و پیام‌ها ارسال نمی‌شوند، بنابراین این نشانه قوی برای مسدود شدن نیست، مگر اینکه پیامی برای مدت زمان قابل توجهی تحویل داده نشود. .

شما نمی توانید آنها را به یک گروه چت اضافه کنید

    

در نهایت، نمی‌توانید کسی را که شما را مسدود کرده است به یک چت گروهی جدید اضافه کنید. در حالی که چت‌های گروهی موجود به صورت عادی عمل می‌کنند، تلاش برای افزودن فردی که شما را مسدود کرده است به یک چت جدید منجر به پیامی می‌شود که در آن توضیح می‌دهد که شما مجاز به انجام این عمل نیستید.

این احتمالا محتمل ترین نشانگر یک بلوک است، به خصوص اگر با هر یک از علائم دیگر در بالا ترکیب شود. در حالی که می‌توان افرادی را که می‌توانند شما را به گروه‌ها اضافه کنند محدود کرد، اما اگر در لیست مخاطبین یک فرد هستید، معمولاً می‌توانید آنها را به یک گروه چت اضافه کنید، مگر اینکه آنها به‌طور خاص شما را به عنوان ناتوان از شما معرفی کرده باشند. این کار را انجام دهید.

اما در حالی که مطمئن‌ترین راه برای آزمایش در صورت مسدود شدن است، توضیح دادن به آن شخص در صورت عدم مسدودیت نیز سخت‌ترین راه است – به هر حال، شما فقط آن شخص را بدون دلیل به یک چت گروهی جدید اضافه کرده‌اید. ، که ممکن است سؤالات ناخوشایندی را ایجاد کند.