نحوه دریافت ایموجی های جدید در آیفون یا دستگاه اندرویدی خود
1403/02/08 - 329 - 0 - نوترونیک

پیام های متنی به سرعت به شکل پیش فرض ارتباط در تلفن های هوشمند تبدیل شده است. مطمئناً، می‌توانید با دوستانتان تماس بگیرید تا برنامه‌های آخر هفته‌تان را به‌روزرسانی کنند، اما به اندازه یک متن ساده سریع و ساده نیست. و همراه با کتابخانه همیشه در حال رشد ایموجی‌های موجود در آیفون و اندروید، اطمینان از اینکه لحن و معنای واقعی شما با صدای بلند و واضح توسط گیرنده دریافت می‌شود، آسان‌تر از همیشه است.

ایموجی‌ها ده‌ها سال است که وجود داشته‌اند و تنها در طول سال 2024 محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند. اکثر تلفن‌های هوشمند دارای فهرستی از شکلک‌های پیش‌فرض خود هستند که به شما امکان می‌دهند تنها با چند ضربه روی صفحه‌نمایش، به سرعت یک صورتک یا شست ارسال کنید. بهتر از این، به نظر می‌رسد شکلک‌های جدید مرتباً منتشر می‌شوند - راه‌های هیجان‌انگیزی برای گپ زدن با دوستان در اختیار شما قرار می‌دهند.

شرکت هایی مانند اپل تمایل دارند این ایموجی های جدید را مستقیماً به دستگاه شما فشار دهند، اما آنها تنها راه برای دریافت ایموجی های جدید در تلفن شما نیستند. از بررسی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار گرفته تا نصب برنامه‌های ثانویه، در اینجا نحوه دریافت ایموجی‌های جدید در دستگاه iPhone یا Android خود آورده شده است.

نحوه دریافت ایموجی های جدید در آیفون

ساده‌ترین راه برای دریافت ایموجی‌های جدید این است که منتظر بمانید تا از طریق یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری در آیفون خود فرود بیایند. اغلب اوقات، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بدون نیاز به انجام کاری وارد می‌شوند، اما فقط در صورتی که بخواهید یک به‌روزرسانی را شروع کنید یا بررسی کنید که آیا یکی در دسترس است، در اینجا کاری که باید انجام دهید.

مرحله 1: به برنامه تنظیمات خود بروید.

مرحله 2: General > Software update را انتخاب کنید.

    

مرحله 3: منتظر بمانید تا سیستم به‌روزرسانی‌ها را بررسی کند.

مرحله 4: اگر یکی در دسترس است، دانلود و نصب را انتخاب کنید تا به روز رسانی حرکت کند.

    

نحوه دریافت ایموجی های جدید در گوشی اندرویدی

اگر از تلفن اندرویدی استفاده می کنید، اغلب از طریق به روز رسانی نرم افزار نیز به روز رسانی های جدیدی دریافت خواهید کرد.

مرحله 1: برنامه تنظیمات خود را باز کنید.

    

مرحله 2: System > System update را انتخاب کنید.

   

مرحله 3: اگر به روز رسانی در دسترس است، می توانید آن را از اینجا دانلود و نصب کنید.

مرحله 4: پس از نصب، اگر ایموجی جدیدی در دسترس باشد، روی گوشی شما خواهد بود.

  

با Emoji Kitchen ایموجی های جدید بسازید

به روز رسانی نرم افزار تنها راه برای دریافت ایموجی های جدید نیست. صفحه کلید Gboard گوگل کار جالبی با ایموجی ها انجام می دهد. ایموجی های جدید اضافه نمی کند. در عوض، موارد موجود را دوباره میکس می کند. آیا تا به حال به یک شکلک ارواح با چشمان علامت دلار می خواهید؟ یا یک سفینه فضایی بیگانه با قلب های عشق بالای آن؟ احتمالاً نه، اما اعتراف کنید، شما اکنون به راه‌هایی فکر می‌کنید که می‌توانید از آن استفاده کنید، اینطور نیست؟

همه اینها در Gboard انجام می شود و فقط در تلفن های Android در دسترس است. اگر از گوشی هوشمند Google Pixel استفاده می کنید، احتمالاً قبلاً آن را دارید، اما ممکن است لازم باشد آن را روشن کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این ویژگی را روشن کنید و چگونه کار می کند. قبل از شروع این فرآیند حتماً Gboard را دانلود و فعال کنید.

مرحله 1: یک برنامه پیام‌رسانی به انتخاب خود را باز کنید و روی قسمت متنی ضربه بزنید تا صفحه‌کلید باز شود.

مرحله 2: دکمه Options را در بالا سمت چپ انتخاب کنید و سپس تنظیمات را انتخاب کنید.

            

مرحله 3: ایموجی ها، استیکرها و GIF ها را انتخاب کنید.

    

مرحله 4: مطمئن شوید استیکرهای Emoji روشن هستند.

    

مرحله 5: به برنامه پیام‌رسانی خود برگردید و یک شکلک از دسته Emoji انتخاب کنید.

   

مرحله 6: وقتی در کادر متنی شما ظاهر می‌شود، Gboard بر اساس آن ایموجی اولیه، چند شکلک ریمیکس ایجاد می‌کند.

    

مرحله 7: یکی را برای ارسال آن به عنوان برچسب انتخاب کنید.

  

صفحه کلید و برنامه های شخص ثالث را نصب کنید

ایموجی ها هم اکنون در آیفون و اندروید در دسترس هستند، بنابراین برای دریافت ایموجی نیازی به دانلود صفحه کلید جدید نیست. با این حال، می‌توانید برخی از برنامه‌ها را دانلود کنید، که به شما ایموجی‌های بیشتری برای بازی و همچنین برخی پاداش‌های دیگر می‌دهند.  Bitmoji (همچنین در Android موجود است) برای ایجاد ایموجی های شخصی مناسب است. فقط آن را دانلود کنید و می‌توانید نسخه Bitmoji خود را بسازید که به روش‌های مختلف ظاهر می‌شود و یک تغییر شخصی در شکلک‌های کلاسیک ایجاد می‌کند.

گزینه دیگر Facemoji (همچنین در اندروید موجود است) است که دارای بیش از 5000 ایموجی، ایجاد کننده میم داخلی و صفحه کلید کاملاً قابل تنظیم است.

گزینه های دیگری نیز وجود دارد، اما توجه داشته باشید که دانلود یک صفحه کلید کاملا عجیب می تواند کار خطرناکی باشد. در حالی که شکلک‌ها به ندرت به کسی آسیب می‌رسانند، ردیاب‌های کلیدی می‌توانند، و صفحه‌کلید شما هر چیزی را که تایپ می‌کنید می‌داند. بنابراین هنگام دانلود کیبورد جدید برای ایموجی ها مراقب باشید. وقتی شک دارید، آن را دانلود نکنید.