چگونه در Counter-Strike 2 چپ دست بازی کنیم
1403/03/01 - 1413 - 0 - نوترونیک

مگر اینکه چپ چپ باشید، ممکن است متوجه نشوید که هر تیراندازی، از جمله Counter-Strike 2، همیشه شما را به عنوان یک شخصیت راست دست بازی می کند. اگرچه ممکن است مشکل بزرگی به نظر نرسد، اما برای افرادی که عمدتاً از دست چپ خود استفاده می‌کنند احساس ناخوشایندی می‌کند تا به دیدن بازی‌ها به این شکل عادت کنند، مخصوصاً زمانی که نسخه‌های قبلی این بازی به شما اجازه می‌داد تا به عنوان یک Southpaw بازی کنید. و اگر در بالاترین سطح بازی می کنید، تعویض دست ها می تواند اوج گرفتن گوشه ها را بسیار آسان تر کند. در حالی که تقریباً در سال اول بازی وجود نداشت، Counter-trike 2 در نهایت به بازیکنان اجازه داد دست‌هایشان را عوض کرده و بازی کنند، اما برای آنها طبیعی‌تر و راحت‌تر است. در اینجا نحوه تنظیم دستی دلخواه خود در Counter-Strike 2 و تعویض آن در لحظه آورده شده است.

نحوه تعویض دست

     

اگر می خواهید شخصیت خود را طوری تنظیم کنید که همیشه چپ یا راست بازی کند، بهترین راه این است که دستی دلخواه خود را در تنظیمات تنظیم کنید. تنظیمات خود را باز کنید و به Game > Item بروید و به گزینه Preferred Viewmodel Left/Right Handedness بروید. منوی کشویی به شما این امکان را می دهد که بین راست و چپ یکی را انتخاب کنید، بنابراین همیشه به طور پیش فرض روی آن نمای خواهید بود.

اگر به دلایل تاکتیکی از این ویژگی استفاده می‌کنید و در حین دور زدن گوشه‌ها نیاز به تعویض جلو و عقب دارید، می‌توانید در حین مسابقه دست خود را تغییر دهید. به‌طور پیش‌فرض، زدن کلید H باعث می‌شود شخصیت شما دوباره سلاح مجهز خود را بیرون بکشد، فقط در دست مخالف. با فشردن مجدد آن، آن را به عقب برگردانید.