نحوه تنظیم مجدد نورگیر Nanoleaf
1403/03/05 - 1697 - 0 - نوترونیک

Nanoleaf Skylight یک قطعه سخت افزاری منحصر به فرد است. بر خلاف بسیاری از محصولات نانولیف که به سرعت نصب می شوند یا به راحتی جابجا و تعویض می شوند، Skylight به عنوان یک وسیله ثابت در خانه شما طراحی شده است. به جای اینکه آن را به یک پریز برق وصل کنید، باید آن را روی سقف خود سیم کشی کنید – و زمانی که در جای خود قرار گرفت، می خواهید سال ها آنجا بماند.

با این حال، مانند همه لوازم الکترونیکی، این امکان وجود دارد که نورگیر Nanoleaf شما شروع به کار کند. و از آنجایی که هیچ راه آسانی برای پایین آوردن کل واحد از سقف وجود ندارد، ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید به سرعت مشکل را حل کنید. خوشبختانه، Nanoleaf یک راه ساده را برای شما طراحی کرده است که می‌توانید پنجره‌های سقفی Nanoleaf را بدون نیاز به جدا کردن کل تنظیمات بازنشانی کنید.

در اینجا نگاهی به نحوه بازنشانی Nanoleaf Skylight برای کمک به عیب یابی مشکلات جزئی یا انجام بازنشانی کارخانه ای برای پاک کردن تمام تنظیمات خود داریم.

     

نحوه تنظیم مجدد نورگیر Nanoleaf

فرآیندهای انجام بازنشانی نرم و بازنشانی به تنظیمات کارخانه در پنجره سقفی Nanoleaf تقریباً یکسان است. انجام بازنشانی نرم، اتصال Wi-Fi و هر اتصال جفت شده را بازنشانی می کند. با این حال، صحنه های ذخیره شده شما دست نخورده باقی خواهند ماند. تنظیم مجدد کارخانه اتصال Wi-Fi، تنظیمات جفت شده و صحنه های ذخیره شده شما را پاک می کند.

مرحله 1: برای انجام یک تنظیم مجدد نرم، درپوش را از روی کنترل کننده اصلی Nanoleaf Skylight خود جدا کنید. این کار را می توان با قرار دادن یک جسم صاف در یکی از بریدگی های متعدد در کناره پوشش انجام داد و سپس کمی به آن پیچ خورد.

مرحله 2: با برداشتن پوشش، به دنبال دکمه کوچک تنظیم مجدد بگردید. شکل آن مانند یک برگه است و به راحتی قابل از دست دادن است - اگر برای یافتن آن به کمک نیاز دارید به تصویر بالا مراجعه کنید.

مرحله 3: دکمه ریست را به مدت 5 ثانیه فشار دهید.

مرحله 4: Skylight باید با روشنایی کمتر از حد معمول راه اندازی مجدد شود. پس از اتمام راه‌اندازی، روشنایی کامل آن بالا می‌رود و برای جفت شدن آماده است.

مرحله 5: فرآیند را با حذف دستگاه قدیمی از برنامه Nanoleaf و جفت کردن مجدد آن به پایان برسانید.

می توانید با دنبال کردن همان مراحل بالا، بازنشانی کارخانه را انجام دهید، اما به جای نگه داشتن دکمه تنظیم مجدد به مدت 5 ثانیه، آن را برای 10 ثانیه نگه دارید. یک بار دیگر، پانل های Skylight قبل از اینکه به شدت بدرخشند، با روشنایی کم می درخشند. این نشان می دهد که دستگاه برای جفت شدن آماده است. دستگاه را در برنامه Nanoleaf حذف کنید و سپس می توانید آن را دوباره جفت کنید.

Nanoleaf خاطرنشان می کند که اگر هیچ یک از این بازنشانی ها مشکل شما را برطرف نکرد، ممکن است لازم باشد با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید. و اگر «خطای غیرقابل دسترس» را دریافت می‌کنید، حتماً فرآیند عیب‌یابی آن مشکل خاص را بررسی کنید، زیرا روند کمی متفاوت را دنبال می‌کند.