نحوه فرمت کارت microSD در دوربین های امنیتی Tapo
1403/03/19 - 489 - 0 - نوترونیک

یکی از قانع‌کننده‌ترین ویژگی‌های محصولات تاپو (مانند دوربین خارجی 2K بدون سیم و دوربین داخلی/خارجی) پشتیبانی از ذخیره‌سازی محلی است. بسیاری از دوربین‌های امنیتی Tapo به شما امکان نصب کارت microSD را می‌دهند، بنابراین لازم نیست برای ذخیره همه ویدیوهای خود به فضای ذخیره‌سازی ابری تکیه کنید - در عوض، آنها به‌خوبی درست روی دوربین شما ذخیره می‌شوند. با این حال، قبل از شروع استفاده از حافظه محلی، باید کارت microSD خود را فرمت کنید. Tapo الزامات بسیار سختی برای نحوه کارکرد این کار دارد، اما خود این فرآیند بسیار ساده است.

برای شروع ذخیره همه کلیپ های ویدیویی خود به صورت محلی آماده اید؟ در اینجا نحوه فرمت کردن کارت microSD در دوربین امنیتی Tapo خود آورده شده است.

نحوه استفاده از حافظه محلی در دوربین تاپو

تاپو چندین محصول مختلف تولید می‌کند که از ذخیره‌سازی محلی پشتیبانی می‌کنند، اما فرآیند زیر باید برای اکثر آنها کارساز باشد. پس از گذراندن مراحل تنظیم منظم و نصب دوربین، در اینجا کاری که باید انجام دهید آمده است.

مرحله 1: برنامه تلفن همراه Tapo را باز کنید.

مرحله 2: روی کاشی دوربینی که می خواهید برای ضبط محلی آماده کنید، کلیک کنید.

مرحله 3: نماد تنظیمات را در سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید (شکل آن مانند یک چرخ دنده شش ضلعی است).

مرحله 4: Storage & Recording را انتخاب کنید.

مرحله 5: کارت microSD را انتخاب کنید.

مرحله 6: سپس از شما می خواهد که کارت microSD را در دوربین خود نصب کنید. تاپو استفاده از کارت کلاس 10 یا بالاتر، با فضای ذخیره سازی 8 تا 512 گیگابایت را توصیه می کند.

مرحله 7: هنگامی که کارت وارد شد، باید نمایه دوربین و مناطق فعالیت خود را تأیید کنید.

مرحله 8: در نهایت، از شما خواسته می شود که فرآیند اولیه سازی را شروع کنید.

مرحله 9: توجه: Tapo به شما اجازه نمی دهد کارت microSD را در رایانه خود یا از طریق نرم افزار شخص ثالث فرمت کنید. انجام این کار به کارت اجازه نمی دهد با دوربین شما کار کند.

مرحله 10: پس از انجام این کار، می توانید دوباره به منوی Storage & Recordings بروید تا ضبط کارت microSD را فعال کنید.