5 اسلحه عالی که باید در Elden Ring: Shadow of the Erdtree امتحان کنید
1403/04/10 - 480 - 0 - نوترونیک

     

مطمئناً Elden Ring در بازی پایه خود کمبود سلاحی ندارد، با این حال گسترش طولانی مدت آن، Shadow of the Erdtree، ده ها سلاح دیگر را در اختیار بازیکنان قرار می دهد تا آنها را کشف کرده و به زرادخانه خود اضافه کنند. هشت نوع سلاح جدید با DLC به بازی اضافه شده است، به این معنی که می‌توانید راه‌های کاملاً جدیدی را برای از بین بردن دشمنان پیدا کنید - خواه شکست دادن آنها با سپرهای دوئل یا تکه تکه کردن آنها با کاتانای عظیم. بهترین اسلحه برای شما سلاحی است که متناسب با سبک بازی و ساختار شما باشد، اما ما فهرستی از پنج مورد دلخواه خود و دلیل اینکه چرا فکر می کنیم باید آنها را برای مجموعه خود دنبال کنید، گردآوری کرده ایم.

اسمیت اسکریپت گریت همر

     

اسمیت اسکریپت گریت همر در یک نگاه شبیه یک چکش بزرگ بسیار استاندارد به نظر می رسد، اما این سلاح جدید – که در یک فورج ویران شده در وسط DLC یافت می شود – یک ترفند جالب در آستین خود دارد: می توان آن را پرتاب کرد. این تسلیحات را نسخه ای غول پیکر از Thor’s Mjölnir در نظر بگیرید، زیرا نگه داشتن حمله سنگین آن شما را وارد چرخشی می کند که در نهایت چکش را به سمت دشمنان شما پرتاب می کند و تقریباً بلافاصله آن را به دست شما باز می گرداند. این باعث می‌شود که آن را برای ساخت‌هایی که بیشتر بر روی دشمنان درگیر در برد غوغا تمرکز می‌کنند، انتخابی فوق‌العاده تبدیل کند، و زمانی که واقعاً نیاز دارید فاصله خود را حفظ کنید، فقط کمی اثربخشی دامنه‌ای به شما می‌دهد.

میلادی

     

Milady یک Light Greatsword جدید است - یک کلاس سلاح که قبلاً در بازی اصلی دیده نشده بود - که می‌توانید به محض اولین ساعت DLC با کاوش در بخش اولیه Castle Ensis پیدا کنید. این سلاح همه کاره تقریباً به سرعت یک شمشیر راست می چرخد، اما طول یک شمشیر بزرگ دارد. در هر ضربه ای که از یک شمشیر بزرگ سنتی خارج می شوید، مقداری آسیب را قربانی خواهید کرد، اما با هجوم حملاتی که می توانید با مجموعه حرکات جذاب میلادی انجام دهید، بیش از آن را جبران خواهید کرد. بعداً در بازی، وقتی بازی Ash of War: Wing Stance را پیدا کردید، می‌توانید آن را روی این سلاح اعمال کنید تا پتانسیل کامل آن را به‌عنوان گزینه‌ای برای باز کردن شکاف و ضربه سریع که می‌تواند در انواع مختلف تأثیرات فوق‌العاده‌ای به‌کار برد، آزاد کنید. از ساخت.

Rellana's Twinblades 

     

یکی دیگر از شمشیرهای بزرگ سبک است - به جز این شمشیر با قابلیت استفاده همزمان از دو تای آنها. شما باید یک رئیس را در یک سیاه چال اولیه شکست دهید و Remembrance او را به Enia در Roundtable Hold برگردانید تا این سلاح عالی را بدست آورید، اما متوجه خواهید شد که ارزش زحمت را دارد. نه تنها مجموعه حرکتی آن برای آسیب رساندن سریع به دشمنان فوق‌العاده است، بلکه Ash of War: Moon-and-Fire Stance یک جانور مطلق است که به شما این امکان را می‌دهد که سلاح خود را با جادوی سنگ زرق و برق برای ضربه‌های سریع آغشته کنید یا یک حمله آتش در حال چرخش را انجام دهید. منطقه آسیب اثر اگر به دنبال این هستید که دشمنان خود را به سبک خود کنار بگذارید، این یکی از بهترین انتخاب ها در کل توسعه است.

نیزه شمشیرباز

      

مانند Twinblades Rellana، شما باید یک رئیس را شکست دهید (این بار در یک سیاه چال بعدی) و Remembrance او را به Enia در Roundtable Hold ببرید تا Spear of the Impaler را به ثمر برساند، اما شما کاملاً باید. این Great Spear جدید یک گزینه قاتل برای ساخت‌هایی است که از مهارت و ایمان به خوبی استفاده می‌کنند و به شما دامنه زیادی در آسیب‌های غوغا می‌دهد. با این حال، جالب‌تر Ash of War: Messmber’s Assault آن است که نیزه شما را با شعله می‌پوشاند و شما را به یک رشته حمله بصری هیجان‌انگیز می‌فرستد که با کوبیدن اسلحه بر روی زمین برای ایجاد هزاران نیزه در اطراف به پایان می‌رسد. سلاح های کمی در بازی با این نوع استعداد وجود دارد، بنابراین توصیه می کنیم حداقل آن را امتحان کنید.

Bloodfiend’s Arm

     

با ساخت مناسب، Bloodfiend’s Arm این پتانسیل را دارد که یکی از بهترین اسلحه ها در کل Elden Ring باشد، زیرا توانایی آن در ایجاد صدمات حیرت انگیز قابل توجه و تجمع سریع خونریزی را دارد. برای به دست آوردن این سلاح عظیم نیز نیازی به انجام کارهای زیادی نخواهید داشت، علاوه بر این، در اوایل توسعه، دشمنان نسبتاً آسانی را پرورش دهید. Ash of War: Endur بهترین انتخاب نیست، اما از آنجایی که احتمالاً از حمله منحصر به فرد R2 آن برای انجام بیشتر کارها برای شما سوء استفاده می کنید، Ash of War شما احتمالاً یک فکر بعدی خواهد بود. برای طراحی ساختار خود بر اساس این سلاح بزرگ وقت بگذارید و پشیمان نخواهید شد.