چگونه اکانت Character.ai خود را حذف کنیم
1403/04/12 - 913 - 0 - نوترونیک

Character.ai از زمان راه اندازی آن در اواخر سال 2022 به یکی از محبوب ترین چت ربات های هوش مصنوعی در دسترس تبدیل شده است و به دلیل چرخش خلاقانه و مبتنی بر سرگرمی در فضای هوش مصنوعی متمایز است.

ربات چت به شما امکان می دهد با شخصیت هایی که ممکن است بر اساس افراد برجسته، شخصیت های داستانی از کتاب ها، بازی های ویدیویی، نمایش های تلویزیونی یا فیلم ها، یا یک فرد مفهومی مانند معلم، درمانگر یا مربی، یک به یک ارتباط برقرار کنید. در حالی که Character.ai تاکید می کند که تمام تعاملات بین کاربران انسانی و کاراکترهای هوش مصنوعی در سرویس آن ساخته شده است، بسیاری از کاربران با چت بات هایی که به عنوان معلم زبان، راهنمای مطالعه یا همراهان عمومی خدمت می کنند، توانسته اند این سرویس را به نفع خود به حداکثر برسانند. با این حال، جذابیت مد روز این سرویس ممکن است برای همیشه دوام نیاورد.

اگر احساس می‌کنید زمان استفاده از Character.ai به پایان رسیده است، می‌توانید این دستورالعمل‌های ساده را برای حذف دائمی حساب خود دنبال کنید.

     

چگونه اکانت Character.ai خود را حذف کنیم

مرحله 1: نام حساب خود را در پایین صفحه اصلی Character.ai انتخاب کنید.

مرحله 2: به تنظیمات > حساب > مدیریت حساب و داده > حذف حساب دسترسی پیدا کنید.

مرحله 3: رمز عبور خود را وارد کرده و Delete account را برای تایید حذف انتخاب کنید.

مرحله 4: مطمئن شوید که از اطلاعاتی که نمی‌خواهید برای همیشه حذف شوند، نسخه پشتیبان تهیه کنید. یا می توانید صادرات داده را در بخش حساب انتخاب کنید.

     

چرا ممکن است بخواهید حساب Character.ai خود را حذف کنید؟

کار با این سرویس تمام شده است: اگر مدتی به سیستم وارد نشده اید و جذابیت اصلی Character.ai اکنون از بین رفته است، ممکن است صرفاً حذف حساب خود مفید باشد. این برند همچنین از آن زمان به‌روزرسانی‌های عمده‌ای در طراحی و عملکرد وب‌سایت انجام داده است که ممکن است بسیار متفاوت از Character.ai در ابتدای راه‌اندازی آن باشد. به‌روزرسانی‌ها مطمئناً طرفداران زیادی پیدا می‌کنند، اما ممکن است برخی از آنها را نیز از دست بدهند.

شما یک سرویس هوش مصنوعی رقیب را پیدا کرده‌اید که ترجیح می‌دهید: چندین ربات چت هوش مصنوعی در دسترس هستند، از جمله گزینه‌های محبوبی مانند ChatGPT، Microsoft Copilot و Google Gemini. چت ربات های خاص زیادی وجود دارد که علایق خاصی را برآورده می کند. اگر چت باتی پیدا کرده‌اید که بیشتر با سبک شما سازگار است، می‌توانید در Character.ai دقیقاً با سرویسی که ترجیح می‌دهید معامله کنید.

می‌خواهید داده‌های خود را پاک کنید: وارد کردن اطلاعات در یک سرویس چت بات مانند Character.ai می‌تواند یک نگرانی بالقوه برای حفظ حریم خصوصی باشد. در حالی که گزینه های دیگری مانند حذف چت های فردی وجود دارد، اگر حساب شما مملو از محتوای چند کاراکتر و چندین مکالمه باشد، ممکن است از پاک کردن حساب کاربری بهره مند شوید.

می‌خواهید با یک حساب جدید شروع به کار کنید: حذف حساب خود برای شروع تازه با یک حساب جدید نیز یک گزینه نگهداری منصفانه است زیرا Character.ai به شما اجازه نمی‌دهد کاراکترهایی را که ساخته‌اید به طور کامل از حساب خود حذف کنید. همچنین اگر با مشکل عیب‌یابی مواجه شدید که نمی‌توانید از آن عبور کنید، این یک گزینه است.

شما در حال تلاش برای کاهش نفوذ هوش مصنوعی خود هستید: بسیاری از شرکت‌ها در حال حاضر انگشتان پای خود را در فضای هوش مصنوعی فرو می‌برند، اما این بدان معنا نیست که شما باید مشارکت کنید. ممکن است در محدود کردن تعداد حساب‌های هوش مصنوعی که دارید احساس امنیت کنید.