چگونه دوربین های امنیتی را در اطراف خانه خود به درستی قرار دهید؟
1402/09/07 - 4236 - 0 - نوترونیک

دوربین های امنیتی بازدارنده بزرگی از جرم هستند، اما قرار دادن صحیح دوربین های امنیتی کلید اصلی است. دوربین ها باید برای حداکثر دید و محافظت در برابر سارقان قرار داده شوند.

دوربین‌های امنیتی ثابت کرده‌اند که بازدارنده‌های بزرگی هستند و سارقان بالقوه را مجبور می‌کنند تا اعمال مخرب خود را حدس بزنند. با وجود این، برخی به اندازه کافی گستاخانه هستند که به جلو بروند، به همین دلیل است که باید به جای مناسب دوربین امنیتی فکر کنید. دوربینی که به خوبی قرار گرفته باشد میدان دید بسیار خوبی خواهد داشت و در مکانی قرار می گیرد که دستکاری دوربین را دشوار می کند.

در اینجا نگاهی عمیق به نحوه قرار دادن دوربین های امنیتی در اطراف خانه خود داریم تا اطمینان حاصل شود که به هر چیزی که مهم است توجه دارید.

     

رو به در ورودی خانه

ورودی ها اولین و مهم ترین مکان هایی هستند که دوربین شما را به صورت استراتژیک قرار می دهد. دزدان دریایی و دزدان احتمالی از ارتکاب جنایت منصرف خواهند شد زیرا می دانند که قرار است شناسایی و ثبت شوند. با این حال، شما نمی خواهید آنها را در سطح چشم قرار دهید، زیرا این کار آنها را در معرض خطر قرار می دهد.

بهترین دوربین های امنیتی داخلی سال 2023

Arlo با طرح های جدید Arlo Total Security پیشنهادات امنیتی خانه را افزایش می دهد

Arlo Essential XL 2nd Gen در مقابل Arlo Pro 4: دوربین امنیتی کدام بهتر است؟

راه حل بهتر این است که آنها را روی دیوار بلند کنید، معمولاً در حدود 9 فوت از زمین، بنابراین سارقان نتوانند به آنها دسترسی داشته باشند. اگر ایوانی ندارید که دید مستقیم به درهای جلو یا عقب داشته باشد، آن‌ها را در گوشه‌های خانه خود ببندید. آنها به اندازه کافی بالا خواهند بود و هر گونه فعالیتی را در آن ورودی ها ثبت می کنند، بدون ترس از پایین آمدن آنها.

آویزان کردن درختان/شاخه های نزدیک

     

برای این مورد بعدی، شما می خواهید روی یک دوربین امنیتی سرمایه گذاری کنید که محافظت قابل توجهی در برابر عناصر دارد و با باتری کار می کند. این به این دلیل است که بعید است شما یک منبع برق در نزدیکی درختان اطراف ملک خانه خود داشته باشید. برای اینکه آنها را به درخت یا شاخه وصل کنید، ممکن است لازم باشد آداپتوری نصب کنید که به دوربین امنیتی اجازه می‌دهد به آن‌ها بسته بماند.

Arlo Essential XL Gen 2 یک گزینه عالی است، زیرا دید در شب رنگی، زاویه دید 130 درجه را ارائه می دهد و تا 16 ماه دوام دارد. آنچه در اینجا مهم است این است که محل قرارگیری منطقه وسیع تری از یک خانه / ملک را پوشش می دهد، که به ویژه مفید است زیرا پنجره های طبقه اول معمولا مورد توجه هستند. به جای اینکه یک دوربین رو به یک مجموعه از پنجره ها باشد، قرار دادن آن دورتر روی یک درخت یا شاخه تمام قسمت جلویی خانه را پوشش می دهد.

با این حال، اگر از این گزینه قرار دادن استفاده می کنید، باید یک دوربین در نزدیکی یک در در مکانی که قابل مشاهده است اما دسترسی به آن دشوار است داشته باشید. دوربین های امنیتی تنها در صورتی به عنوان یک عامل بازدارنده مفید هستند که مجرمان احتمالی بتوانند آنها را ببینند. اگر نتوانند، ممکن است بدون اینکه بدانند در حال ضبط شدن هستند تلاش کنند. در حالی که جنایتکار را در حال دستگیری می کنید، همچنان باید با تماس با پلیس مقابله کنید، و جنایتکار ممکن است برخی از آیتم ها را قبل از شکست دادن یک عقب نشینی بکشد. بهتر است در وهله اول از تبدیل شدن خانه خود به یک هدف جلوگیری کنید.

گوشه های اتاق های داخلی

هنگامی که وارد خانه می‌شوید، برای هر سارقی آسان است که دوربین‌های امنیتی داخل خانه شما را اگر روی میز یا میز قرار می‌گیرند، گیر بیاورند. در آن لحظه، آنها فریاد می زنند که گرفته شوند.

در عوض، آنها را در گوشه های اتاق بالا قرار دهید. دوربین‌های امنیتی شما نه تنها موقعیت بهتری خواهند داشت، بلکه به اندازه کافی بالا قرار می‌گیرند تا از تلاش‌های آسان برای سرقت یا غیرفعال کردن دوربین جلوگیری کنند.

کسانی که نگران حریم خصوصی هستند تمایلی به به خطر انداختن بالقوه حریم خصوصی خود ندارند، به خصوص با توجه به تمام اخبار مربوط به هک شدن دوربین های امنیتی، اما هنوز یک راه حل وجود دارد. آنها را طوری تنظیم کنید که قسمت های مشترک در معرض دید قرار نگیرند - مانند وسط اتاق نشیمن یا ناهارخوری. در عوض، آنها را طوری قرار دهید که فقط روی قسمت‌های کلیدی تمرکز کنند، مانند درب جلو یا پشت، راهروها یا پنجره‌های اصلی طبقه اول.

اگر تصمیم دارید آنها را روی میز یا میز قرار دهید، تمام تلاش خود را بکنید تا آنها را با محیط اطراف خود ترکیب کنید. دوربینی که در کنار تزئینات دیگر قرار گرفته باشد، کمتر از دوربینی که در فضای باز است، مورد توجه قرار می گیرد.

مناطق بازی در فضای باز

کودکان نیاز به نظارت مداوم دارند. ADT خط تولید محصولات امنیتی Blue by ADT خود را در سال 2020 معرفی کرد و به اهمیت دوربین ها برای نظارت بر کودکان اشاره کرد زیرا مردم خود را با دسترسی کمتری به مهدکودک می بینند. یکی از راه حل های مناسب برای این کار، دوربین بیرونی Blue by ADT است.

هدف قرار دادن دوربین های امنیتی خود به سمت مناطق بازی در فضای باز در اطراف خانه، مانند یک مجموعه تاب یا ورزشگاه جنگلی در نزدیکی، آرامش بیشتری را برای شما فراهم می کند. نه تنها می‌توانید بر فعالیت‌های کودکانتان در فضای باز نظارت داشته باشید، بلکه دوربین‌های امنیتی می‌توانند هر زمان که یک رویداد حرکتی شروع می‌شود، از طریق اعلان‌هایی به تلفنتان از شما درخواست کنند.

محل قرارگیری دوربین امنیتی: به آسمان برسید

در این توصیه ها متوجه تکرار خواهید شد. هدف ساده است و هم در داخل و هم در فضای باز ثابت می ماند. شما می خواهید دوربین ها را در مکانی قرار دهید که دستکاری دوربین را دشوار می کند. در بیشتر موارد، این به معنای قرار دادن دوربین در بالاترین موقعیت ممکن است. به یاد داشته باشید که هدف واقعی بازدارندگی است. مجرمان باید دوربین های شما را ببینند و بفهمند هیچ راهی برای عبور از آنها بدون توجه به آنها وجود ندارد. این بدان معناست که دوربین شما نباید خیلی سخت دیده شود، اما دستکاری آن باید دشوار باشد، و بدیهی است که دوربین باید نقاط دسترسی کلیدی را کنترل کند.