چگونه عکس های اینستاگرام را به صورت رایگان دانلود کنیم
1402/12/15 - 1336 - 0 - نوترونیک

اینستاگرام شگفت‌انگیز است و بسیاری از ما از آن به‌عنوان رکوردی از زندگی‌مان استفاده می‌کنیم . آپلود بهترین بخش‌های سفرها، ماجراجویی‌ها و لحظات قابل‌توجه. اما گاهی اوقات می‌توانید فایل‌های اصلی آن لحظات را از دست بدهید و کپی اینستاگرام تنها فایل موجود باقی بماند. اگرچه ممکن است از گذاشتن آن در بالا خوشحال باشید، اما دانلود نسخه دیگری از آن در تلفن یا رایانه بسیار راحت‌تر است. در حالی که دانلود مستقیم از اینستاگرام می تواند مشکل باشد، راه هایی برای دور زدن آن وجود دارد. در اینجا چند راه آسان برای دانلود عکس های اینستاگرام وجود دارد.

ساده‌ترین راه برای دانلود عکس‌ها از طریق دانلودر اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام است، اما همه چیز را به یکباره در اختیار شما قرار می‌دهد، که اگر فقط یک یا دو عکس بخواهید ممکن است بیش از حد باشد. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این فرآیند را تکمیل کنید، اما چند روش دیگر را نیز به شما ارائه خواهیم داد که می توانید برای ذخیره عکس های فردی از اینستاگرام از جمله یک برنامه شخص ثالث محکم استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که این روش‌ها عمدتاً برای دانلود و اشتراک‌گذاری عکس‌های شما هستند، و در حالی که اشتراک‌گذاری عکس‌های دیگران در دسترس عموم مجاز است، دانلود آن‌ها موضوع دیگری است. اگر شک دارید، همیشه از دارنده حساب مورد نظر اجازه بخواهید. اینستاگرام یک طرح کلی از سیاست کپی رایت خود دارد.

    

چگونه عکس های اینستاگرام را در کامپیوتر خود دانلود کنیم

اینستاگرام ابزار ساده ای دارد که به شما امکان می دهد تمام داده های خود (از جمله تمام عکس های خود) را در چند مرحله ساده دانلود کنید. در زیر، شما را از طریق این فرآیند راهنمایی می کنیم.

مرحله 1: با مرورگر وب انتخابی خود وارد اینستاگرام شوید و به فید خود بروید.

مرحله ۲: دکمه More و سپس Your Activity را انتخاب کنید.

مرحله 3: گزینه Download your information را انتخاب کنید و یک قالب اطلاعاتی برای داده های خود انتخاب کنید. اگر می خواهید آنها را در رایانه خود مشاهده کنید، HTML انتخاب خوبی است، در حالی که JSON برای زمانی است که می خواهید داده های خود را به وب سایت دیگری منتقل کنید. اگر فقط یک نسخه دانلود شده از داده های خود را می خواهید، معمولاً HTMP انتخاب بهتری است.

    

مرحله 4: ایمیل خود را وارد کرده و Next را انتخاب کنید. سپس رمز اینستاگرام خود را وارد کرده و درخواست دانلود را انتخاب کنید.

مرحله 5: اکنون، فقط باید منتظر رسیدن اطلاعات خود باشید که ممکن است تا 14 روز طول بکشد.

    

چگونه عکس های اینستاگرام را در گوشی خود دانلود کنیم

همچنین می‌توانید این کار را با استفاده از برنامه اینستاگرام روی تلفن خود انجام دهید، و دارای مزایای مفیدی است، مانند اینکه می‌توانید فقط پست‌ها، لایک‌ها و سایر گروه‌های جداگانه داده‌های خود را دانلود کنید.

مرحله 1: برنامه را باز کنید و به نمایه خود بروید.

مرحله 2: روی نماد منو در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید، سپس فعالیت خود را انتخاب کنید.

انتخاب فعالیت خود در اینستاگرام

    

مرحله 3: به پایین بروید و گزینه Download your information را انتخاب کنید، سپس درخواست دانلود را انتخاب کنید.

                  

مرحله 4: انتخاب کنید که آیا می خواهید یک کپی کامل از داده های خود داشته باشید یا اینکه می خواهید انتخابی تر باشید. اگر فقط عکس می‌خواهید، انتخاب انواع اطلاعات را انتخاب کنید. اگر انتخابی را انتخاب کنید، باید نوع داده‌هایی را که می‌خواهید در صفحه بعد تأیید کنید.

    

مرحله 5: صفحه بعدی شامل تنظیمات دانلود شما می باشد. HTML یا JSON را مانند روش PC بالا انتخاب کنید، سپس کیفیت رسانه و محدوده تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب تنظیمات مناسب، روی ارسال درخواست ضربه بزنید.

مرحله 6: اینستاگرام اکنون داده های شما را برای دانلود آماده می کند و زمانی که آماده شد برای شما اعلان ارسال می کند.

منتظر اطلاعات شما از اینستاگرام هستیم.

    

نحوه ذخیره عکس در اینستاگرام

در حالی که نمی‌توانید عکس‌ها را از اینستاگرام در دستگاه خود بارگیری کنید، می‌توانید آنها را از نظر علامت‌گذاری به‌عنوان چیزی که می‌خواهید به آن بازگردید، «ذخیره» کنید و حتی آن‌ها را در مجموعه‌های خودتان قرار دهید.

مرحله 1: دکمه ذخیره را در سمت راست پایین پست اینستاگرام انتخاب کنید. می‌توانید ذخیره در مجموعه را انتخاب کنید تا آن را به یکی از مجموعه‌های خود اضافه کنید، یا دکمه ذخیره را به مدت طولانی فشار دهید تا پنجره مجموعه‌ها فوراً باز شود.

     

مرحله 2: اگر هیچ مجموعه ای ندارید، باید یک مجموعه جدید با تایپ یک نام و زدن کلید Enter روی صفحه کلید خود ایجاد کنید.

                       

مرحله 3: برای پیدا کردن عکس ذخیره شده و مجموعه های خود، به نمایه خود بروید و دکمه Menu را در بالا سمت راست انتخاب کنید.

    

مرحله 4: ذخیره شده را انتخاب کنید. صفحه بعدی گزینه‌هایی برای دسترسی به مجموعه‌های متمایز شما یا همه عکس‌های ذخیره‌شده‌تان به‌طور هم‌زمان دارد.

    

نحوه اسکرین شات گرفتن از عکس های اینستاگرام

وقتی گفتیم هیچ راهی برای دانلود عکس های اینستاگرام در دستگاه شما وجود ندارد، کاملاً صادق نبودیم، زیرا یک راه وجود دارد: اسکرین شات همیشه مفید.

می‌توانید از هر چیزی در اینستاگرام، از جمله عکس‌های موجود در فید و استوری‌ها، اسکرین‌شات بگیرید، بنابراین این احتمالاً بهترین ابزار شما برای گرفتن عکس‌هایی است که می‌خواهید خارج از اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

مرحله 1: عکس یا داستانی را که می خواهید اسکرین شات بگیرید پیدا کنید و سپس از آن عکس بگیرید. نحوه اسکرین شات گرفتن در هر گوشی کمی متفاوت خواهد بود، اما اکثر گوشی ها از کلیدهای پاور و کاهش صدا برای ایجاد اسکرین شات استفاده می کنند. ما راهنماهایی در مورد نحوه گرفتن اسکرین شات در گوگل پیکسل، سامسونگ گلکسی و آیفون اپل داریم، اما اگر هر یک از اینها با گوشی شما کار نمی کند، پیشنهاد می کنیم به دفترچه راهنمای دستگاه خود مراجعه کنید.

گرفتن اسکرین شات در اینستاگرام

    

مرحله 2: URL را در وب سایت DownloadGram's Instagram Photo Downloader قرار دهید و Download now را انتخاب کنید.

    

مرحله 3: وقتی آماده شد، Download را انتخاب کنید و دانلود شما شروع می شود.

   

مرحله 4: به همین راحتی است.

شما می توانید این کار را روی یک دستگاه تلفن همراه نیز انجام دهید، و روش اساساً یکسان است، تنها تفاوت در نحوه دریافت URL عکس است.

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را باز کنید و عکسی را که می خواهید دانلود کنید پیدا کنید.

مرحله 2: نماد اشتراک گذاری و سپس پیوند را کپی کنید.

مرحله 3: مراحل 2 و 3 را از دستورالعمل‌های دسک‌تاپ بالا دنبال کنید، با استفاده از یک مرورگر وب تلفن همراه پیوند را در DownloadGram جای‌گذاری کنید و روی دکمه Download now ضربه بزنید.

سامسونگ گلکسی اس 23 در حال نمایش اینستاگرام

    

آیا باید از برنامه ای برای دانلود عکس های اینستاگرام استفاده کنید؟

برنامه اینستاگرام به کاربران اجازه دانلود عکس های جداگانه را نمی دهد. با این حال، این امر پلتفرم های شخص ثالث را از ایجاد راه حل های مخصوص به خود برای این مشکل منع نکرده است. سؤالات این است: آیا این برنامه های شخص ثالث اینستاگرام واقعاً ایمن هستند و آیا باید از محافظت های اینستاگرام عبور کنید؟

برخی از آن دانلودکنندگان شخص ثالث اینستاگرام ممکن است کاملاً ایمن باشند، زیرا برنامه های خود را صرفاً برای کسب درآمد از طریق ارسال تبلیغات مزاحم برای شما ایجاد کرده اند، در حالی که شما از آن برای دانلود عکس های اینستاگرام استفاده می کنید. با این حال، برخی از آنها از شما می خواهند که به حساب اینستاگرام خود وارد شوید و به برنامه اجازه دهید به اطلاعات حساب شما دسترسی داشته باشد - و این مواردی هستند که باید از آنها اجتناب کنید. به جای باز کردن حساب خود در برابر خطرات احتمالی، ایمن تر است که تصاویر را با استفاده از URL تصویر و یک برنامه وب آنلاین دانلود کنید یا فقط به ابزار دانلود حساب خود اینستاگرام پایبند باشید.

در مورد اینکه آیا باید از آنها برای دانلود پست ها استفاده کنید، خوب این یک نکته اخلاقی است. برخی استدلال می‌کنند که پست‌های در دسترس عموم بازی منصفانه‌ای هستند و حساب‌های خصوصی بهترین استدلال را علیه دانلودها دارند. برای ایمن بودن، فقط توصیه می‌کنیم از این ابزارها برای دانلود عکس‌های خود به صورت فشرده استفاده کنید، در صورتی که واقعاً نمی‌خواهید همه داده‌های خود را برای دریافت یک عکس دانلود کنید.

مطمئناً امنیت داده های کاربر یک مسئله داغ است و اینستاگرام همیشه برای مراقبت از آن بهترین نبوده است. شرکت مادر اینستاگرام، متا (که قبلاً با نام فیسبوک، Inc. شناخته می‌شد)، با واکنش شدید داده‌های کاربرانی که برای کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی به یک شرکت فروخته شده بود، مواجه شده است. این داده ها زمانی جمع آوری شد که کاربران به برنامه های شخص ثالث اجازه دسترسی به پروفایل های فیس بوک خود را دادند.

سوالات متداول

چگونه عکس های اینستاگرام دیگران را ذخیره می کنید؟

اگر می‌خواهید عکس‌های اینستاگرام دیگران را در خود برنامه ذخیره کنید، می‌توانید روی نوار نشانک ضربه بزنید، اما نمی‌توانید مستقیماً تصویر را دانلود کنید. در عوض، برای داشتن یک کپی از تصویر در رایانه خود، باید از آن اسکرین شات بگیرید. توجه داشته باشید که اسکرین شات هایی که از اینستاگرام می گیرید باید دارای حق چاپ در نظر گرفته شوند.