بهترین مهارت ها برای باز کردن قفل در RoboCop: Rogue City
1402/12/21 - 1129 - 0 - نوترونیک

مورفی در RoboCop: Rogue City بسیار فراتر از یک مرد است. پیشرفت‌های رباتیک و سایبرنتیک او را به ماشینی عالی برای مبارزه با جرم و جنایت تبدیل کرده است، یا ما فکر می‌کردیم. همانطور که مشخص است، فضای زیادی برای ارتقاء در بدنه جدید شما و راه های متعددی برای سرمایه گذاری امتیازات شما وجود دارد. این درخت به هشت دسته مختلف تقسیم می شود و هر یک دارای سه ویژگی منحصر به فرد است که توانایی های جدید و قدرتمندی را به شما می دهد. یا بهتر است بگوییم، برخی از آنها انجام می دهند. بسته به اینکه چگونه می خواهید عدالت را اجرا کنید، مهارت های زیادی وجود دارد که به دست آوردن آنها اتلاف وقت کامل است. قبل از اینکه به تلاش خود برای خدمت به اعتماد عمومی، محافظت از افراد بی گناه و حمایت از قانون بروید، مطمئن شوید که بهترین مهارت ها را برای باز کردن قفل در RoboCop: Rogue City می دانید.

بهترین مهارت ها برای باز کردن قفل

    

درخت مهارت در RoboCop: Rogue City به هشت دسته زیر تقسیم می شود: مبارزه، زره، سرزندگی، مهندسی، تمرکز، اسکن، کسر و روانشناسی. در هر کدام 10 اسلات وجود دارد که در اسلات های دوم، ششم و پایانی امتیازات باز می شود. توجه داشته باشید که وقتی یک امتیاز مهارت سرمایه گذاری شد، نمی توانید بعداً نظر خود را تغییر دهید.

سپر

شما ممکن است در یک بدنه فلزی براق باشید، اما شکست ناپذیر نیستید. به خصوص در اوایل بازی، خود را کمی کمتر از آنچه انتظار دارید خواهید دید. خوشبختانه تنها کاری که باید انجام دهید این است که دو نقطه را به درخت Armor پمپ کنید تا توانایی Shield را بدست آورید. پس از فعال شدن، تمام آسیب های دریافتی را 80٪ کاهش می دهید. اگر این احساس را کشف می کنید، حتی می توانید به امتیاز بعدی که کاهش خسارت زیاد است بروید. این یک مهارت غیرفعال است که به طور خودکار آسیب سلاح های انفجاری و کالیبر بالا را تا 25 درصد کاهش می دهد. نیازی به حداکثر کردن این درخت نیست زیرا Deflect در دراز مدت چندان مفید نیست.

بازیابی جعبه فیوز

آسیب کمتر بسیار عالی است، اما وقتی نیاز به بهبودی دارید چطور؟ اولین امتیاز در Vitality باعث می‌شود که Fuse Boxes آیتم‌های شفابخشی را ایجاد کند که 50 درصد سلامتی شما را بازیابی می‌کند، به علاوه تعداد شارژهای بازیابی OCP را که می‌توانید تا 4 بار ذخیره کنید افزایش می‌دهد. بسته به اینکه بازی را چقدر سخت می‌یابید، می‌توانید به پایین‌تر ادامه دهید تا اساساً یک بازی بهتر داشته باشید. نسخه‌ای از این مهارت که باعث می‌شود Fuse Boxes تمام سلامتی شما را بازیابی کند و هزینه‌های بازیابی را به 5 کاهش دهد، یا تمام راه را سرمایه‌گذاری کنید و قفل Auto Regeneration را باز کنید تا HP به طور غیرفعال تا 75% بازیابی شود.

خط تیره

شما یک تانک پیاده روی هستید، اما این بدان معنا نیست که باید مانند آن حرکت کنید. Dash روی گره دوم درخت مهندسی باز می شود و به شما یک خط تیره می دهد! می‌توانید از آن برای ضربه زدن به دشمنان، ورود یا خارج شدن از پوشش، یا فقط مانور دادن در اطراف هر طور که نیاز دارید استفاده کنید. حرکت در RoboCop: Rogue City کمی بد است، بنابراین مبارزه را بسیار پاسخگوتر می کند.

یادگیری پیشرفته

این مهارتی است که برای به دست آوردن آن باید زمان زیادی را صرف سرمایه‌گذاری در درخت کسر کنید، اما اگر می‌خواهید آن را انجام دهید، باید در اسرع وقت انجام شود. یادگیری پیشرفته تمام دستاوردهای XP را تا 30 درصد افزایش می‌دهد، بنابراین به دست آوردن همه مهارت‌های آینده آسان‌تر می‌شود. بعلاوه اسکن پیشرفته و نقشه پیشرفته را در راه دریافت خواهید کرد که انجام ماموریت های جانبی و جمع آوری موارد در اطراف نقشه را آسان تر می کند.