امی هنیگ، خالق Uncharted در حال ساخت یک بازی اکشن ماجراجویی برای مارول در استودیوی جدیدش است.
1400/08/09 - 10102 - 0 -

امی هنیگ، یکی از خالقان Uncharted، از زمانی که Naughty Dog را در سال 2014 ترک کرد، در میان شایعات درباره بازی‌های قدرتمند پشت صحنه، راهی نسبتاً ناهموار و پر پیچ و خم را طی کرد. او به Visceral Games پیوست تا بر روی عنوان جدید جنگ ستارگان مانند Uncharted با اسم رمز Ragtag کار کند، اما آن بازی (و خود Visceral Games) در نهایت ساخته شد. پس از خروج او از EA، صحبت هایی در مورد راه اندازی یک استودیوی مستقل وجود داشت، اما بعداً مشخص شد که او در حال مدیریت یک شعبه جدید بازی های ویدیویی استودیوی فیلم هالیوود Skydance Media است. گفته می‌شد که هنیگ بر روی یک بازی مبتنی بر IP موجود کار می‌کند، اما ما تا به حال نمی‌دانستیم که دقیقاً چیست.

امروز اعلام شد که Skydance Media و Amy Hennig در حال توسعه یک "بازی اکشن ماجراجویی مبتنی بر روایت و بلاک باستر" هستند که در دنیای مارول اتفاق می افتد. مشخص نیست که بازی در چه گوشه ای از دنیای مارول اتفاق می افتد، اما ظاهراً یک «داستان کاملاً اصلی» خواهد داشت. اینکه آیا این به معنای داستان جدیدی برای شخصیت‌های موجود است یا شاید شخصیت‌های کاملاً جدید، چیزی است که در آینده مشخص می‌شود. این چیزی است که او درباره ورود به دنیای مارول می‌گوید:

من نمی توانم شریکی بهتر از مارول را برای اولین بازیمان تصور کنم. دنیای مارول مظهر تمام اکشن، رمز و راز و هیجانات ژانر ماجراجویی است که من آن را دوست دارم و کاملاً خود را به یک تجربه تعاملی می رساند. مایه افتخار است که بتوانیم داستانی بدیع با تمام انسانیت، پیچیدگی و شوخ طبعی که شخصیت‌های مارول را ماندگار می‌کند، تعریف کنیم و به بازیکنانمان این امکان را بدهیم که این قهرمانانی را که دوست دارند تجسم کنند.

به نظر می رسد بازی جدید مارول Skydance اثری جاه طلبانه خواهد بود. این بازی با تیمی از بازیسازان AAA و همچنین "مشاوران خلاق از دنیای فیلم، تلویزیون و کمیک" ساخته شده است.

هنوز اطلاعاتی درباره زمان عرضه عنوان مارول Skydance منتشر نشده است، اما به نظر می رسد که در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. شما چطور فکر میکنید؟ در مورد ساخت بازی مارول توسط هنیگ هیجان زده هستید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.