آیفون 13 پرو مکس با وجود ظرفیت کمتر در تست جدید تخلیه باتری، پیکسل 6 پرو و گلکسی اس 21 اولترا را شکست داد.
1400/08/09 - 9580 - 0 -

آیفون 13 پرو مکس نسبت به مدل سال گذشته در مورد باتری به طور قابل توجهی ارتقا یافته است، به طوری که پرچمدار کنونی اپل از یک سلول 4352 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. منتقدان و بازبینان اشاره کرده‌اند که این تغییر باعث می‌شود که جدیدترین و بهترین گوشی هوشمند اپل یکی از بهترین‌ها در زمان روشن شدن صفحه نمایش باشد. با این حال، عملکرد آن در برابر پیکسل 6 پرو و گلکسی اس 21 اولترا چقدر است؟ در واقع خیلی خوب است، اما چرا وقتی می‌توانیم همه جزئیات را با شما به اشتراک بگذاریم، لذت را از بین ببریم؟

آیفون 13 پرو مکس در پایان آزمایش دارای 25 درصد شارژ باقی مانده بود.

تست تخلیه باتری توسط کانال یوتیوب PhoneBuff انجام شد که قبلاً به ما نشان داده بود که آیفون 13 پرو مکس به سختی در تست سرعت اپلیکیشن پیکسل 6 پرو را شکست داده است. خب، حالا بیایید ببینیم کدام پرچمدار از بین این سه پرچمدار بالاترین استقامت را دارد. آزمایش‌های زیادی انجام شد که هر یک از آنها به شدت بر باتری گوشی‌های هوشمند فشار وارد می‌کردند. اگر ویدیوی زیر را ببینید، این آیفون 13 پرو مکس است که در نهایت برنده می شود.

وقتی باتری پیکسل 6 پرو به طور کامل تخلیه شد، 33 درصد از پرچمدار اپل باقی مانده بود، در حالی که گلکسی اس 21 اولترا با 13 درصد انرژی به سختی کار می کرد. پس از خاموش شدن گوشی هوشمند رده بالای سامسونگ، آیفون 13 پرو مکس به همراه 25 درصد شارژ باقیمانده همچنان به کار ادامه داد، که بسیار چشمگیر است.

طبق آزمایشات، سه مدل پرچمدار نتایج زیر را ارائه کردند.

Pixel 6 Pro - زمان فعال 8 ساعت و 48 دقیقه | آماده به کار 16 ساعت | مجموع 24 ساعت و 48 دقیقه

iPhone 13 Pro Max - زمان فعال 12 ساعت و 6 دقیقه | آماده به کار 16 ساعت | مجموع 28 ساعت و 6 دقیقه

Galaxy S21 Ultra - زمان فعال 9 ساعت و 28 دقیقه | آماده به کار 16 ساعت | مجموع 25 ساعت و 28 دقیقه

همانطور که به وضوح می توانید بگویید، آیفون 13 پرو مکس بهترین استقامت باتری را ارائه می دهد، که پس از اینکه متوجه شدید هر دو پیکسل 6 پرو و گلکسی اس 21 اولترا دارای سلول 5000 میلی آمپر ساعتی بزرگتر در بدنه پریمیوم خود هستند قابل ستایش است. این نشان دهنده سطح بهینه سازی هایی است که اپل در iOS گنجانده است و در عین حال اجزای ذخیره باتری آیفون 13 پرو مکس را نیز ارائه می دهد.

ما واقعاً از شکست پیکسل 6 پرو توسط گلکسی اس 21 اولترا شگفت زده شدیم، با توجه به اینکه پرچمدار گوگل از آخرین به روز رسانی اندروید 12 استفاده می کند. شاید این کار باید با برخی تغییرات اضافی انجام شود و Pixel 6 Pro ممکن است از بالاترین گوشی سامسونگ عبور کند. اگر در آینده ای نزدیک تغییراتی در نرم افزار ایجاد شود، خواهیم دید که آیا آزمایش تخلیه باتری دیگری انجام می شود یا خیر و خوانندگان ما را متناسب با آن به روز خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.