استیو وزنیاک، بنیانگذار اپل، فکر می کند که تفاوتی بین آیفون 13 و مدل های قبلی وجود ندارد.
1400/08/10 - 9632 - 0 -

با قضاوت بر اساس آخرین اظهارات استیو وزنیاک، یکی از بنیانگذاران اپل، به نظر نمی رسد که او به هیچ مدل آیفون 13 ارتقاء دهد، زیرا معتقد است که عملاً تفاوتی بین جدیدترین خط تولید و مدل های قبلی وجود ندارد.

وزنیاک می‌گوید که فعلاً آیفون 8 خود را نگه خواهد داشت.

وزنیاک پس از دریافت آیفون 13 جدید، اظهارات زیر را در مورد جدیدترین گوشی اپل بیان کرد:

من آیفون جدید را دریافت کردم. من نمی توانم تفاوت را واقعاً تشخیص دهم. نرم افزار موجود در آن همان نرم‌افزار آیفون‌های قدیمی هستند.

از بسیاری جهات، سری آیفون 13 از آیفون 12 قابل تشخیص نیست، و باید با دقت نگاه کنید تا متوجه شوید که اپل یک بریدگی کوچکتر به چهار مدل جدید اضافه کرده و در عین حال آنها را ضخیم تر و سنگین تر از مدل های سال گذشته کرده است. این احتمال وجود دارد که او آخرین آیفون 13 خود را به یکی از فروشگاه های فروشگاه اپل بازگرداند، زیرا می گوید از آیفون 8 خود راضی است و بیان می کند که ظاهری شبیه به آیفون 7 و آیفون 6 دارد.

«ترجیح می‌دهم صبر کنم و آن را تماشا کنم. من از آیفون 8 خود راضی هستم  که برای من همان آیفون 7 است که آن نیز همان آیفون 6 است.»

در سال 2017، وزنیاک ممکن بود خیلی با آیفون X مورد توجه قرار نگیرد، زیرا او به خبرنگاران گفت که در روز اول عرضه آن پرچمدار را خریداری نخواهد کرد. با این حال، او اپل واچ را ستایش کرد و آن را فناوری مورد علاقه خود خواند، بنابراین برداشت او از این شرکت چندان بد نیست. او همچنین اشاره می کند که می خواهد یک آیفون تاشو ببیند، اما با توجه به وضعیت این نوع گوشی هوشمند، به نظر می رسد رویای او برای مدتی محقق نشود.

اگر وزنیاک فکر می کند تفاوتی بین آیفون 13 و آخرین مدل ها وجود ندارد، شاید در مورد سری آیفون 14 هیجان زده شود. به هر حال، شایعه شده است که مدل سطح بالا، آیفون 14 پرو مکس، از طراحی مجدد بهره می برد، از دوربین سلفی روی نمایشگر، شاسی تیتانیومی و ارتقای عظیم دوربین بهره می برد. امیدواریم که او از آنچه در سال 2022 اعلام می شود ناامید نباشد.