واتساپ اکنون به شما امکان می دهد عکس ها و ویدیوها را با کیفیت اصلی ارسال کنید
1402/09/13 - 3938 - 0 - نوترونیک

واتساپ گزینه جدیدی را ارائه می‌کند که به کاربران آیفون اجازه می‌دهد عکس‌ها و ویدیوها را با کیفیت اصلی خود از طریق پلتفرم پیام‌رسان به اشتراک بگذارند.

همانطور که توسط WABetaInfo مشاهده شد، تغییرات رسمی همراه با به‌روزرسانی 23.24.73 واتس‌اپ در اپ استور می‌گوید که کاربران اکنون می‌توانند «به راحتی رسانه‌های با کیفیت اصلی را به صورت فایل ارسال کنند».

این به روز رسانی به دنبال یک ویژگی جدید اضافه شده است که به کاربران WhatsApp اجازه می دهد رسانه ها را با وضوح بالا یا "کیفیت HD" ارسال کنند. در حالی که این بهبودی بود که به محدودیت اشتراک‌گذاری رسانه با کیفیت پایین سرویس می‌پردازد، اما همچنان شامل فشرده‌سازی است.

     

آخرین ویژگی واتس اپ با اجازه دادن به اشتراک گذاری عکس ها و ویدیوها به عنوان فایل و در نتیجه حفظ کیفیت اصلی، از فشرده سازی به طور کلی جلوگیری می کند. تغییرات واتس اپ اضافه می کند که این گزینه جدید "در هفته های آینده" در دسترس است، بنابراین برخی از کاربران ممکن است بلافاصله آن را در دستگاه خود مشاهده نکنند.

     

هنگامی که فایل ها ارسال می شوند، پیش نمایش رسانه ها در پنجره چت نشان داده نمی شود، اما گیرنده می تواند برای مشاهده آنها روی فایل ها ضربه بزند. واتس اپ نیز همین ویژگی را برای اندروید آزمایش کرده است، اگرچه اطلاعات بیشتری در مورد زمان عرضه آن وجود ندارد.