یک جفت عینک مطالعه که می تواند دور و نزدیک به نظر برسد، زوم هوشمند!
1402/09/14 - 4098 - 0 - نوترونیک

مهم نیست چقدر دور یا نزدیک، شما می توانید دور و نزدیک را در یک جفت نگاه کنید!

این استادکاران برای اولین بار در جهان از رزین درجه یک مورد استفاده در فناوری هوافضا در عینک استفاده کردند. فرآیند آنها هنر سنتی قاب سازی را با فناوری مدرن ترکیب می کند تا عینک های مطالعه با کیفیت استثنایی تولید کند، زیرا بالاترین نسبت استحکام به وزن را در بین هر فلزی دارد. همچنین وزن عینک فقط 15.80 گرم وزن دارد می توانید ساعت ها آنها را بپوشید و فراموش کنید که آنها را به تن دارید.

     

آینه خواندن زوم هوشمند: لنز پیشرو فاقد خط تقسیم آشکار بین نقاط کانونی، صاف و بدون پرش تصویر، بدون نیاز به برداشتن عینک، حرکت دادن خط دید از بالا به پایین، شما می توانید دور و نزدیک و مناطق بصری مختلف لنز چیزهایی در فواصل مختلف در وسط.

     

مناسب برای موارد مختلف: عینک چند کانونی پیشرونده ضد نور آبی برای داخل یا خارج از منزل، پوشیدن در تمام شرایط آب و هوایی، برای افراد مبتلا به مشکلات پیرچشمی، به ویژه هنگام مطالعه کتاب، روزنامه، تماشای تلویزیون، بازی، مسافرت، تجمع، ماهیگیری، کمکی متفکر و عملی است.

کنتراست عینک مطالعه پیشرو و عینک مطالعه سنتی:

     

این لنز برای استفاده عمومی و همچنین بسیاری از فعالیت‌های خارج از منزل عالی است - آنها می‌توانند از چشم‌ها در نور بسیار کم و دید واضح (داخل یا قبل از سحر) تا آفتابی‌ترین شرایط محافظت کنند.

ضد سایش، ضد افت، نور لنز، رزین HD، طراحی ضخامت بهینه، وزن سبک، فوق العاده نازک، محکم، مقاوم در برابر خش، ضد آب و ضد روغن، حفاظت ایمنی قابل اطمینان تری را برای شما فراهم می کند.