چگونه دو سلاح اصلی را در بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 بدست آوریم
1402/09/18 - 2445 - 0 - نوترونیک

ساختن لود آوت خود در Call of Duty: Modern Warfare 3 مانند ساختن بیلد خود در یک RPG است. اینکه کدام سلاح‌ها و امتیازاتی را که می‌گیرید می‌تواند به طور کامل نحوه بازی و نقشی که باید در هر مسابقه ایفا کنید را تغییر دهد. به طور معمول، شما محدود به تجهیز یک سلاح اصلی و ثانویه هستید، اما عناوین قبلی دارای امتیازی بودند که به شما اجازه می‌داد تا سلاح‌های اصلی را دو برابر کنید تا اساساً وظایف دوگانه را انجام دهید. این امتیاز، Overkill، در Call of Duty: Modern Warfare 3 نیست، بنابراین باید به دنبال راه‌حل متفاوتی باشید تا این بار دو سلاح اصلی را به دست آورید.

نحوه تجهیز دو سلاح اصلی

به جای اینکه امتیاز Overkill فضایی برای حمل دو سلاح اصلی به شما بدهد، Call of Duty: Modern Warfare 3 جلیقه توپچی را معرفی می کند. این یک قطعه دنده است تا یک امتیاز، و می‌تواند با رسیدن به سطح 20 باز شود، یا می‌توانید از جلیقه Overkill زمانی که به سطح 50 رسیدید استفاده کنید. مهمتر از همه، تجهیز دو سلاح اصلی.

هنگامی که جلیقه توپچی را باز کردید، می‌توانید با رفتن به تب Weapons در منوی Multiplayer، ویرایش loadout خود و انتخاب گزینه Vest در بالای سلاح اصلی، آن را مجهز کنید. پس از تجهیز، می توانید به جای بارگذاری ثانویه، در یک دوم اصلی قرار دهید.