این مانیتور با دو صفحه شباهتی به هر چیزی که تا به حال دیده اید ندارد
1402/09/19 - 3576 - 0 - نوترونیک

با محبوبیت روزافزون تنظیمات صفحه نمایش دوگانه در فضای محاسباتی، برندی به نام Mobile Pixels محصول خود را در Kickstarter دارد که قبلاً توجه زیادی را به خود جلب کرده است. 

مانیتور رومیزی دو صفحه‌نمایش Geminos دارای دو نمایشگر 24 اینچی LED با نور پس‌زمینه 1080p است که هر کدام با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و طیف رنگی sRGB 97 درصدی دارند. راه‌اندازی تاشو از یک ایستگاه شارژ USB-C 100 واتی برای لپ‌تاپ یا سایر دستگاه‌های پرمصرف تغذیه می‌شود. به گفته این برند، مانیتور جمینوس آنقدر مورد توجه قرار گرفت که تنها در 36 دقیقه پخش زنده در Kickstarter از هدف 25000 دلاری خود فراتر رفت.

مانیتور می‌تواند مانند یک لپ‌تاپ باز شود و می‌توانید برای صرفه‌جویی در فضا یا تنظیم سطح راحتی خود، آن را به سمت بالا بکشید. صفحه Kickstarter می گوید که این ویژگی با طراحی بالا به پایین نمایشگرها با مزیت ارگونومیکی نسبت به نمایشگرهای دو صفحه نمایش رقیب، که اغلب کنار هم هستند.

     

Geminos همچنین دارای یک وب کم 1080p HD در صفحه نمایش بالایی و دو بلندگوی یکپارچه 4 واتی است. پورت ها در پایه مانیتور تنظیم می شوند. علاوه بر ایستگاه اتصال 100 واتی USB-C، پورت‌ها شامل USB-A، درگاه اترنت، درگاه‌های HDMI و اسلات کارت SD هستند.

قیمت متعهد Kickstarter برای مانیتور Geminos در حال حاضر 499 دلار است و این دستگاه‌های جانبی انتظار دارند در ماه اکتبر عرضه شوند. قیمت فروش آینده مانیتور دو صفحه نمایش 999 دلار خواهد بود.

مانیتور Geminos مشابه مانیتور ال جی DualUp است که در ماه ژوئن با قیمت ۷۰۰ دلار به فروش رسید. این در اصل دو صفحه نمایش 21.5 اینچی افقی گرا است که به صورت عمودی روی هم قرار گرفته اند تا یک صفحه نمایش پرتره بزرگ با نسبت تصویر 16:18 ایجاد کنند. صفحه نمایش دوگانه QHD (2560 x 2880) تا نمی‌شود، اما عملکرد نمای تقسیم عمودی و پایه Ergo را با حرکات محوری، ارتفاع، شیب و چرخش ارائه می‌دهد. صفحه نمایش را می توان به طور مشابه تنظیم کرد تا راحتی ارگونومیک را برای کاربران به حداکثر برساند.