هدفون هوشمند sens.Ai
1402/09/28 - 2304 - 0 -

سیستم آموزش مغز 5 در 1 نهایی :
برای اینکه بهترین احساس خود را داشته باشید و بهترین زندگی خود را داشته باشید باید مغز خود را آموزش دهید و وضعیت خود را کنترل کنید. Sens.ai به شما تکنولوژی و آموزش می دهد تا آن را سریع تر انجام دهید.

Sens.ai اولین سیستم آموزش مغز در خانه در جهان است که بازخورد عصبی پیشرفته را با فناوری تحریک نور پیشرفته (فوتوبیومودولاسیون ترانسکرانیال) ، بازخورد زیستی انسجام قلب و فناوری ارزیابی عملکرد مغز با گزینه های آموزش مدیتیشن پیشرفته ترکیب می کند.

برنامه های آن به شما اجازه می دهد تا برای نتیجه ای که برای شما مهم است آموزش دهید. تفکر تیز تر ؟ تمرکز بهتر ؟ ذهن آروم تر ؟ Sens.ai شما را پوشش داده است.

Sens.ai بیش از یک دوجین برنامه دارد که به عنوان جلسات 15-20 دقیقه ای با Sens.ai هدست و اپلیکیشن جلسات را می توان به صورت a-la-carte یا به عنوان بخشی از یک ماموریت لذت برد. 16 ماموریت وجود دارد که هر کدام به شما امکان پیشرفت را در طول 3-8 هفته می دهد. شما نتایج کمی را با استفاده از بیومتریک خود پس از هر جلسه و در طول زمان دریافت می کنید. منظره های صوتی و مدیتیشن برای افزایش تجربه شما فراهم شده است.

برای اینکه بهترین عملکرد خود را داشته باشید به مغزی نیاز دارید که سریع ، انعطاف پذیر و پاسخگو باشد. Sens.ai شما را قادر می سازد تا با تبدیل شدن به مربی شخصی خود از مغز و سیستم عصبی خود مراقبت کنید. این یک مربی مغز حرفه ای در جیب شماست. ترکیبی از آموزش (نوروفیدبک مغز ، نوروفیدبک متمرکز بر قلب و مدیتیشن) ، تحریک (فوتوبیومودولاسیون ترانسکرانیال) و ارزیابی مداوم چیزی است که باعث می شود Sens.ai واقعا قابل توجه است. هیچ چیز مثل این در دنیا وجود ندارد.