Rachio تایمر شلنگ هوشمند مقرون به صرفه و کم مصرف را در نمایشگاه CES 2023 معرفی کرد.
1402/10/26 - 1740 - 0 - نوترونیک

نصب یک آب پاش هوشمند در حیاط خانه راه بسیار خوبی برای کاهش هدر رفت آب و کاهش قبوض آب و برق است – اما این یک سرمایه گذاری پرهزینه (و زمان بر) نیز می باشد. راچیو به دنبال تغییر آن است، زیرا این شرکت در نمایشگاه CES 2023 یک تایمر شلنگ هوشمند 99 دلاری را معرفی کرد.

این گجت به طرز شگفت انگیزی ساده است، اما تطبیق پذیری چشمگیر را ارائه می دهد. پس از وصل کردن شیر هوشمند به اسپیگوت موجود در فضای باز، می‌توانید میزان مصرف آب خود را کنترل کنید، برنامه‌های آبیاری را ایجاد کنید و از برنامه Rachio برای دریافت آمار دقیق درباره میزان مصرف آب استفاده کنید. و از آنجایی که از طریق Wi-Fi به شبکه شما متصل می شود، می توانید بدون در نظر گرفتن جایی که هستید، برای آبیاری برنامه ریزی کنید یا وضعیت آن را بررسی کنید.

تایمر شیلنگ هوشمند مانند برادر بزرگتر و گران قیمت خود، کنترلر آبپاش هوشمند Rachio 3، هوشمند آب و هوا را ارائه می دهد. این به آن اجازه می دهد تا پیش بینی آب و هوای محلی شما را ردیابی کند و برنامه آبیاری خود را در صورت نیاز تنظیم کند. بنابراین اگر آسمان تصمیم گرفت باران را به چمن شما بیاورد، تایمر شیلنگ هوشمند می تواند به سادگی از جلسه آبیاری برنامه ریزی شده شما صرف نظر کند تا مصرف شما را کاهش دهد. پس از گذشتن باران، بدون هیچ ورودی دستی به برنامه برنامه‌نویسی شما ادامه می‌دهد.

به خاطر داشته باشید که تایمر شیلنگ هوشمند Rachio فقط شامل شیر هوشمند و هاب Wi-Fi می شود - این شما هستید که باید آبپاش های خود را برای شلنگ خود خریداری کنید و برای تنظیم آبیاری خود برنامه ریزی کنید. اما اگر در حال حاضر تعداد زیادی آبپاش و وسایل دیگر در گاراژ خود ذخیره کرده اید، این می تواند راهی عالی برای خودکارسازی مراقبت از چمن شما بدون ریختن مقدار زیادی پول نقد باشد.