CES 2023: Ring چشم هوشیار خود را با دوربین Ring Car به وسایل نقلیه گسترش می دهد
1402/10/28 - 1766 - 0 - نوترونیک

رینگ مدت‌هاست که بر بازار زنگ درهای هوشمند تسلط داشته است و محصولی بصری ارائه می‌دهد که به راحتی می‌توانید ببینید چه کسی (یا چه چیزی) تا درب ورودی شما سرگردان شده است. این شرکت اکنون نگاه خود را به سمت وسایل نقلیه معطوف کرده است، زیرا دوربین Ring Car را در طول نمایشگاه CES 2023 معرفی کرد.

دوربین Ring Car دقیقا همان چیزی است که به نظر می رسد - یک داشبورد که به شیشه جلو و داشبورد شما متصل می شود. این دوربین یک دوربین دوگانه ارائه می‌کند که هم فضای داخلی وسیله نقلیه شما و هم محیط اطراف آن را ثبت می‌کند و هنگام پارک کردن یا در صورت تصادف به عنوان مدرک به شما آرامش می‌دهد. به لطف میکروفون و بلندگوی داخلی آن، می‌توانید از طریق دوربین Ring Car نیز ارتباط برقرار کنید.

سایر ویژگی‌ها عبارتند از فرمان توقف ترافیک که می‌تواند چندین دقیقه از محتوا را ضبط کند، چه حرکتی تشخیص داده شود یا نه، یک شاتر حریم خصوصی برای دوربین داخلی، رمزگذاری ویدیویی اختیاری از پایان به انتها، و اتصال Wi-Fi. و از آنجایی که Ring Car Cam با باتری ماشین شما از طریق درگاه OBD-II تغذیه می‌شود، دیگر نگران تعویض مداوم باتری‌ها یا آوردن یک بسته قابل شارژ در شب نخواهید بود.

این اکشن توسط برنامه بصری گوشی هوشمند Ring انجام می‌شود، و دارندگان Ring موجود را آسان می‌کند تا Car Cam را به زرادخانه خود اضافه کنند و با تلاش کمی راه‌اندازی کنند. دوربین Ring Car در ماه فوریه وارد بازار خواهد شد و با قیمت 250 دلار در فهرست قرار خواهد گرفت. با این حال، امروز یک واحد را رزرو کنید و می توانید آن را تنها با 200 دلار گیر بیاورید.

اگر نمی توانید تا فوریه منتظر بمانید، لیست بهترین دوربین های داشبورد موجود امروز ما را بررسی کنید. و اگر برای خرید سایر محصولات Ring به کمک نیاز دارید، در اینجا مجموعه ای از زنگ های درهای هوشمند Ring مورد علاقه ما است.