چگونه مخاطبین حذف شده یا از دست رفته آیفون خود را بازیابی کنیم
1402/11/15 - 2898 - 0 - نوترونیک

ویژگی مخاطبین آیفون به قدری عالی است که عملاً گاهی اوقات یک عصا است. آیا حتی می توانید شماره تلفن نزدیکترین عضو خانواده خود را در این لحظه به خاطر بسپارید؟ در غیر این صورت، اگر مخاطبین شما ناپدید شوند یا حذف شوند، ممکن است دچار مشکل بزرگی شوید. خوشبختانه، روش‌های مختلفی برای بازیابی مخاطبین قدیمی از طریق آیفون و سایر دستگاه‌ها وجود دارد. ما شما را از طریق هر تکنیک راهنمایی می کنیم تا بتوانید به سرعت به عملکرد عادی خود بازگردید.

iCloud بازیابی مخاطبین خود را در بهترین آیفون ها آسان می کند. در اینجا نحوه بازیابی مخاطبین در iPhone از iCloud با استفاده از iOS آورده شده است.

برای جلوگیری از دست دادن اطلاعات و مخاطبین خود، راهنمای ما در مورد نحوه پشتیبان گیری از آیفون و نحوه استفاده از iCloud را بررسی کنید.

مخاطبین را با استفاده از iCloud در آیفون خود بازیابی کنید

اگر به اشتباه مخاطبی را از دست داده یا حذف کرده اید، نترسید. مخاطبین به طور پیش فرض برای همگام سازی با iCloud تنظیم شده اند. می توانید به تنظیمات بروید و آنها را خاموش و روشن کنید تا دوباره با آیفون خود همگام سازی کنید.

مرحله 1: به تنظیمات > [نام شما] > iCloud بروید.

    

مرحله ۲: Contacts را خاموش کنید و Keep on My iPhone را انتخاب کنید.

    

مرحله 3: مخاطبین را روشن کرده و Merge را انتخاب کنید. کمی صبر کنید و باید مخاطبین حذف شده را در آیفون خود مشاهده کنید.

    

مرحله 4: فهرستی از آرشیوهایی را که در گذشته ایجاد کرده اید، پیدا خواهید کرد. با استفاده از تاریخ‌های آن‌ها، بایگانی را که باید شامل فهرست کامل مخاطبین شما باشد، پیدا کنید و Restore را بزنید.

    

مرحله 5: برای تایید و شروع بازیابی، یک بار دیگر Restore را بزنید. پس از آن، یک ایمیل به آدرسی که به Apple ID شما پیوند داده شده است، دریافت خواهید کرد.

    

تکنیک های بیشتر برای بازیابی مخاطبین آیفون

در اینجا چند چیز دیگر وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

    اگر تکنیک‌های بالا کار نمی‌کنند، می‌توانید سعی کنید تلفن خود را از پشتیبان‌گیری iTunes، که اطلاعات تماس نیز دارد، بازیابی کنید.

    اگر هنوز آیفون قدیمی خود را دارید و از آن زمان تاکنون بسیاری از مخاطبین را تغییر نداده اید، می توانید آنها را پورت کنید یا موارد مهم را اضافه کنید.

    برای دریافت مجدد اطلاعات تماس، از طریق فیس بوک یا دوست مشترک دیگری تماس بگیرید. به خاطر سپردن اطلاعات دوست یا مخاطب آنقدرها هم که به نظر می رسد شرم آور نیست.

در مورد مخاطبین جدید چطور؟

بسیاری از تکنیک‌های فوق به‌جای افزودن موارد گمشده، همه مخاطبین شما را در هر آیفونی به‌روزرسانی و جایگزین می‌کنند. بنابراین، با فرض اینکه از آخرین نسخه پشتیبان، مخاطبین جدیدی اضافه کرده اید، آن مخاطبین جدید را از دست خواهید داد. خبر خوب این است که آیفون شما قبل از تکمیل این بازیابی به طور خودکار از مخاطبین جدید شما نسخه پشتیبان تهیه می کند، بنابراین می توانید بعداً آنها را بازیابی کنید.

با دنبال کردن سه مرحله اول بالا می توانید مخاطبین جدید خود را بازیابی کنید. وقتی این کار را انجام دادید، مطمئن شوید که آرشیو ایجاد شده در همان روزی که گوشی خود را بازیابی کردید، انتخاب کرده اید. البته، اگر به طور تصادفی با آرشیو اشتباه بازیابی کردید، جای نگرانی نیست. اگر به طور تصادفی بایگانی نادرستی را برای بازیابی مخاطبین خود انتخاب کردید، می توانید از همین فرآیند استفاده کنید.